היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




קידום אתרים בעזרת קישורים פנימיים


קידום אתרים

 
קידום אתרים הוא ענף שלם שניתן לחלק אותו ללא מעט תתי ענפים , במאמר זה נעסוק בסוגיה של קידום אתרים באמצעות קישורים פנימיים, קישורים פנימיים הם קישורים שאנו מבצעים לדף מסוים באתר שאותו אנו רוצים לקדם. אם למשל אנחנו מעונינים לקדם את דף הבית באתר אנחנו צריכים לקשר אותו לכמה שיותר דפים באתר ושאינם חשובים עבורנו.

אחד הפרמטרים בעזרתם ניתן לבצע קידום אתרים הוא כאמור קישורים פנימיים, כאשר גוגל ושאר מנועי החיפוש מזהים דף מסוים באתר שיש בו כמות גדולה של קישורים פנימיים הם מבינים שזהו הדף החשוב ביותר שנמצא באתר (שאם לא כן לא היו לו כ"כ הרבה קישורים פנימיים) כמות הקישורים הגבוהה גורמת לגוגל ולשאר מנועי החיפוש לקדם את הדף הספציפי הזה ולהעניק לו מיקום גבוה, וכך אנחנו יכולים להשיג לא רק את היעד של קידום אתר אלא את היעד של קידום דף ספציפי באתר.

במסגרת אוסף הפעולות שאנו מבצעים לשם קידום אתרים, יצירת קישורים פנימיים נחשבת לפעולה שמטרתה להנחות ולכוון את הרובוטים של מנועי החיפוש לדפים הכי חשובים שיש באתר שלנו ושאותם אנו רוצים לקדם. קישורים פנימיים דומים בתפקידם למפות ניווט באתרים שתפקידם לכוון ולהנחות הן את הרובוט של מנועי החיפוש והן את הגולש אל הנושאים החשובים שמהווים את ליבת האתר. באמצעות הקישורים הפנימיים ידעו גם הרובוט וגם הגולש במה מתעסק האתר.


כאשר אנו עומדים לבצע קידום אתרים באמצעות קישורים פנימיים עלינו לשים דגש על מספר נושאים שהם:
· אם אנחנו רוצים להשיג קידום אתר באמצעות קישורים פנימיים עלינו להקפיד שהקישורים הפנימיים יכללו מילות המפתח של האתר , כך הם יבהירו גם לגולש וגם למנוע החיפוש מהו הנושא שבו יעסוק האתר.
· קישורים פנימיים צריכים להיות הגיוניים, אם אנחנו רוצים רוצים להשיג קידום אתר העוסק בכתיבת תוכן, עלינו להוסיף לו קישורים פנימיים (לינקים) שיהיו הגיוניים ויכללו את המושג כתיבת תוכן ולא למשל המושג פרופיל עסקי , או קטלוג שירותים.

יצירת קישורים פנימיים ידועה היום כמהלך אפקטיבי ויעיל שמסייע לתהליך של קידום אורגני של האתר , ולכן היא נחשבת היום למהלך הכרחי עבור כל אלו שמעונינים לבצע קידום אתרים מקצועי ואפקטיבי.