היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




בלטות


בלטות מצוירות

 
בלטות מצוירות בניגוד לאלמנטים עיצוביים אחרים הנמצאים בסביבת המגורים שלנו , מקורן דווקא בתקופות עתיקות. בלטות מצוירות אינן המצאה חדשה שקשורה בהתפתחות טכנולוגית כלשהי או בשנוי בנורמות החיים, בלטות מצוירות ניתן היה למצוא כבר לפני מאות שנים בעיקר בבתי עשירים ובארמונות פאר. בלטות מצוירות היו בעבר סימן לעושר וליוקרה.

בלטות מצוירות הופיעו לאורך ההיסטוריה האנושית בתרבויות שונות, ובתקופות שונות. באזור חצי האי ערב, שבו שלט האסלאם היו נפוצות ערבסקות שהן בלטות מצוירות שעליהן עיטורים מופשטים שונים, ובאילו באירופה תקופת הרנסנס פרחה תעשיה שלמה שעסקה בייצור ידני של בלטות מצוירות מסוגים שונים.

בלטות מצוירות מעניקות היום לכל חלל שבו הם נמצאות ערך עיצובי מרשים וייחודי, הייצור של בלטות כאלו יכול להתבצע בעבודת יד או באמצעות תהליך תעשייתי ארוך ומורכב שדומה לתהליך הייצור המסורתי שהיה קיים בעבר ואשר כולל בתוכו שלבים כמו : כבישה, ייבוש, ליטוש, ועוד.

בלטות מצוירות רק מעלות היום את ערכו העיצובי של המקום שבו הן נמצאות, יש כאלו שמחליטים להוסיף בלטה מצוירת למטבח שלהם, ויש כאלה שמחליטים לרצף את כל רצפת חדר האמבטיה בבלטות מצוירות . לא משנה באיזה חדר תהיה הבלטה המצוירת היא תמיד תהפוך את החדר לחדר מיוחד ומרשים שיש לו מראה עיצובי שלא ניתן למצוא בחדרים סטנדרטיים שאין בהם בלטות מצוירות.

אם פעם בית שהיו בו בלטות מצוירות היה נחשב לבית ישן או בית שלא מוכן להתנתק מהנוסטלגיה ומהגעגועים לנוסטלגיה שאבדה, הרי שהיום ניתן למצוא בלטות מצוירות גם בבתים חדשים. אז אם גם אתם התאהבתם בבלטות המצוירות שראיתם במטבח החדש של החברים שלכם ואם גם לכם מתחשק לשדרג את המטבח שלכם ע"י הוספת בלטה מצוירת, כדאי שתדעו כמה דברים על בלטות מצוירות.

1. בלטות מצוירות חייבות להיות עמידות בפני רטיבות לחות ושאר נזקי מזג אוויר.

2. בלטות מצוירות הן כמו יין, הן משתבחות עם השנים וככל שיאבדו מצבעם המקורי כך הן יקבלו אותנטיות רבה יותר

3. לפני שאתם מחליטים להזמין בלטות מצוירות עליכם להחליט האם אתם מעונינים בבלטות מצוירות בודדות או שאתם רוצים שמשטח שלם בביתכם יהפוך להיות משטח שמחופה בבלטות מצוירות.