היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]





פייסבוק


לא סתם רשת - פייסבוק הופכת עולמות

פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם אשר הפכה את היוצרות, בעזרת רשת הפייסבוק מהפכות קמו והסתיימו חרם צרכנים קם ונעלם למעשה יכול ההתארגנות שלנו בתור אינדבדואלים גדלה בעזרת פייסבוק הרשת החברתית.

יחד עם זאת חשוב לציין כי למרות המספר העצום של המשתמשים הקיים בפייסבוק, עדיין גוגל הינה מקום 1 בחיפושים כמעט כל מחשב בישראל ובעולם הופך את גוגל לדף הבית מה שאומר לנו, כשאתה צריך משהו חפש בגוגל שאתה רוצה לדבר עם החברים פנה לפייסבוק.

יוטיוב הינו מנוע מספר 2 בעולם אחרי גוגל, אנשים פשוט אוהבים לחפש בו סרטונים, אבל לא בו עסקנו אנחנו נפתח לו פרק חדש בהמשך, כאשר אנו מדברים על פייסבוק אנו מדברים על רשת שמעבר להיותה רשת חברית הינה גם פלטפורמה אדירה לפרסום ולחשוב שבתחילת דרכה התחילה הרשת כרשת חברתית לאוניברסטאות ומכללות.

כיום לאחר מיקוחים ומשא מתן בינג הפך להיות מנוע החיפוש של פייסבוק ובכך בקרוב מאוד יגזור נתח די רחב לגוגל, אך יחד עם זאת חייבים לציין באותה נשימה כי צורת החיפוש אינה נוחה וההצגה די מסורבלת מה שישאיר את פייסבוק מאחור בעניין מנועי חיפוש ואולי הרשת החברתית מספר 1 בעולם בכלל לא חותרת להיות מובילה במנועי חיפוש אלא להיות חזקה בתחומה שלה.

הסיבה שהוקדש לפייסבוק קטגוריה שלמה היא שכאן אנחנו רוצים לתת את הבמה לרעיון עסקי אדיר שפייסבוק הביאה עימה, היכולת לדעת שאנשים נמצאים ברשת בשביל לחפש דברים, כדי להגיע למקומות ומחוזות חדשים הולידה את גוגל, אך היכולת להגות את הרעיון של פייסבוק הייתה ממש גאונית.

אנו חיים בעידן של התבודדות ונטול דחיית סיפוקים בעולם כזה הכל צריך להיות "עכשיו ומהר ואל תציקו לי שאני משיג את זה" לא עוד התקופה של הסבא והסבתא שלנו שהיה כסף היו קונים מכונת כביסה, היום ב 10 תשלומים דרך האינטרנט אתה יכול לקנות מכונת כביסה ועוד על הדרך לעשות השוואת מחירים כדי לראות שלא "עובדים" עליך.

פייסבוק למעשה לקחה את הכל וגיבשה ביחד לדבר אחד מדהים שמעודד יצירת חברויות ויצירת מעגל חברתי בעולם הוירטואלי למעשה מדובר בשינוי סדרי עולם.

מהפכות חברתיות ומדיניות התארגנו דרך הפייסבוק, העתיד כבר כאן בואו לא נפספס אותו :)

אז קדימה תתחברו לחברים http://www.facebook.com