היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




פוקט


פוקט - לא סתם עוד אי בתאילנד

 
פוקט הוא האי גדול ביותר בתאילנד, ונמצא כ-900 ק"מ דרומה מבנקוק. בנוסף להיותו האי הגדול ביותר, פוקט הוא גם אחד מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר, וכל מי שמבקר בתאילנד סביר להניח שיגיע גם לפוקט. לאורך פוקט חופים מרהיבים שלאורכם בתי מלונות רבים, מבתי מלון 5 כוכבים ועד אכסניות לתרמילאים. איזורי התיירות מתחלקים ע"פ החופים שפזורים לאורך האי.

טיסות לתאילנד נהיו דבר שאינו יקר כבעבר ולכן תיירים רבים פוקדים את תאילנד לאורך השנים ובעיקר את פוקט הנחשב לאחד האיים התוססים ובעלי חיי לילה עשירים ביותר , אז אם הגעתם אל פוקט כדאי שתכירו את החופים היפים שלה

החוף התיירותי ביותר הוא חוף פאטונג, רוב התיירים מגיע לאזור פאטונג, והוא משמש כמרכז הבילויים של דרום תאילנד. באזור יש רחוב ראשי עם מגוון מסעדות, ברים, מועדונים ואטרקציות נוספות שבהן תוכלו לבלות עד אור הבוקר. איזור חוף פאטונג מומלץ לתיירים הצעירים המחפשים חיי לילה סוערים ושלל אטרקציות ובילויים.

לזוגות צעירים המחפשים יותר שקט ושלווה ופחות מסיבות, איזור חוף קטה מומלץ יותר. באזור חוף יפיפה שבו ניתן לנוח כל היום, וגם כאן תוכלו למצוא מלונות רבים, שמתאימים לזוג צעיר שהמחפש רומנטיקה. מלון מומלץ הוא מלון "אורכידיה" הוא יושב על צלע ההר ומשקיף על כל החוף, החדרים מעוצבים בטוב טעם וכך גם המלון עצמו, והכי חשוב המחיר אינו גבוה ומשתלם ביותר.

מעבר לחופים היפים שפוקט מציעה ניתן גם לטייל בתוך האי עצמו, רוב האי מיוער עם צמחיה ירוקה ואפילו יערות גשם, בנוסף ישנם כפרים קטנים ושדות אורז שבהם ניתן לבקר ולחוות את חיי היום יום של המקומיים. אפשר להירשם לטיולים מודרכים, ששם תוכלו להתנסות ברכיבה על פילים, טיולים בתוך היער, ביקור במפלים ובכפרים המקומיים. כמובן שניתן גם לשכור טוסטוס או רכב ולטייל באופן עצמאי באי עם מפה.

בנוסף לטיולים בתוך האי עצמו, מפוקט יוצאים גם הפלגות לאיים קטנים שסביב. באיים אלו עדין אין את המסחור האינטנסיבי שמביא התיירות, ורובם עדיין בתוליים ולכן מרהיבים מאוד.

כדי להגיע לפוקט יש לקחת טיסה מבנקוק, אורך הטיסה היא כשעה והנחיתה היא בשדה התעופה המקומי של פוקט הנמצא לא רחוק (כחצי שעה נסיעה) ממרכז פוקט. יש אפשרות גם להגיע לפוקט באוטובוס מבנקוק אך זו נסיעה די ארוכה (כ-13 שעות) ואחרי 10 שעות טיסה לתאילנד, עדיף להתפנק בטיסה ולא לקחת אוטובוס, אומנם יש הפרשי מחיר, אך סה"כ מחיר הטיסה לפוקט אינו בלתי ניתן לרכישה.
מהאי יוצאים הפלגות לאיים שסביב כמו קו פיפי, קו לאנטה ועוד.

המאמר נכתב על ידי אתר טוס וסע  המרכז בתוכו מידע רב על טיסות לתאילנד , מלונות בתאילנד , אטרקציות בתאילנד ועוד.... היכנסו עוד היום להתרשמות ראשונית