היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




מזג אויר


מה מזג האויר היום?


כמה פעמים התחבטת בשאלה מה מזג האויר היום, רצית לצאת לעבודה או סתם לטיול קטן בשבת ולא ממש הקשבת או התעדכנת בתחזית מזג אויר.

בינינו, זה לא ממש משנה מה מזג האויר, במדינת המדבר שלנו שכל יום הוא חם, השינויים במזג אויר הם בדרך כלל מינוריים עד בלתי מורגשים.

זה נכון לגבי חודשי הקיץ החמים שהבדל של מעלה אחת או שתיים לכוון למעלה או למטה לא ממש משנה את התחושה או את ההערכות לקראת היציאה החוצה.

לעומת הקיץ יש את החורף, החורף הישראלי ניחן באינטרוולים קצרים של גשם חזק, סופות ברקים ורעמים ואז הפוגה של שבוע, שבועיים שמשיים.

בימי החורף אכן כדאי לבדוק את תחזית מזג האויר. בייחוד אם מתכננים טיול בסוף השבוע או יציאה לחיק הטבע עם המשפחה.

בדרך כלל התשובה לגבי מה ללבוש תהיה זהה - שכבות! חולצה קצרה מלמטה, אח"כ חולצה ארוכה, אולי סוודר ואולי מעיל, עכשיו זה כבר תלוי לגמרי בתחזית מזג האויר שקראנו באינטרנט ממש לפני דקה.

ולכן עדיף תמיד לקרוא את תחזית מזג אויר מהאינטרנט ולא לחכות לחדשות בלילה משום שתחזית מזג אויר באינטרנט עדכנית יותר ובדרך כלל מתעדכנת בתדירות גבוהה יותר.

מדינת ישראל ניחנה בשתי עונות ארוכות - קיץ שמתחיל במאי ונמשך עד אוקטובר וסתיו שמתחיל בנובמבר ונמשך עד מרץ-אפריל אם נהיה קצת הוגנים נוכל לומר שיש אביב קצר בסביבות אפריל...

מבחינת מזג אויר זה לא ממש משנה. אז אם נחזור לשאלת השאלות, כמה פעמים שאלת את עצמך מה מזג האויר היום סביר להניח שאת התשובה, ניתן יהיה לספור על יד אחת.

ניתן לקבל עידכון של תחזיר באתר הממשלתי הבא של השירות המטאורולוגי http://www.ims.gov.il/ims/all_tahazit/