היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




מזרונים לתינוקות


מזרונים לתינוקות התפתחו רבות בשנים האחרונות

 
אם אתם מצפים לתינוק/ת אתם במקום הנכון ,כי כמו שהתינוק שלכם רוב היום ישן בבטן הוא יישן גם מחוץ לה . לכן חשוב לבחור את המיטה הנכונה ואת המזרן המתאים מבין כל סוגי המזרונים הקיימים בשוק , וקיימים הרבה. אז איך נדע לבחור את המזרונים הטובים ביותר?

מיטת התינוק הוא מוצר חשוב ביותר עבור התינוק שלנו בו הוא מבלה את רוב השעות שלו . בשלושת החודשים הראשונים התינוק יישן בעריסה . עריסה היא כמו מיטה רק יותר קומפקטית ממנה והיא מתאימה את המימדים שלה לתינוק שרק נולד . את העריסה נוכל לרכוש או להשכיר בגלל שהשימוש שלה הוא שלושה חודשים בלבד ולא ממליצים על מעבר לזה. ההמלצה שלי היא להשכיר. את ההשכרה תוכלו לעשות ב"יד שרה" או בכל חנויות התינוקות האחרים שקיימים תמורת צ'ק פיקדון. מלבד העריסה יהיה עליכם לרכוש מזרן לעריסה , מצעים ומגן ראש. מזרונים לעריסה יכולים לעלות החל מ 20 ₪ לחודש עד 30 ₪ לחודש מעבר לכך עלות המחיר כבר יקרה לעומת ממוצע המחירים של שוק המזרונים.

זכרו שגם המזרן ישמש אתכם לשלושה חודשים בלבד ולילדים הבאים שיבואו. לכן במידה ויש לכם אפשרות להלוות מחברים תחסכו עוד מספר שקלים.

לאחר שלושת החודשים בעריסה התינוק עובר שלב הוא מתחיל לישון במיטה קצת יותר גבוהה ומרווחת. אין ספק שעל מנת להעניק לו שינה איכותית ובריאה עלינו לערוך בדיקה על סוגי המזרונים שקיימים .
לתינוקות יש מספר מזרונים מומלצים גודלם אותו גודל בדרך כלל ומתאים למיטה רגילה. אך הסוג של המזרונים שונה מאחד לאחד ישנם מזרנים פשוטים המתחילים ממחירים זולים ומעניקים פחות יתרונות ממזרנים יקרים יותר , אך לא תמיד היקר ביותר הוא הטוב ביותר. סוגי מזרונים המתאימים לתינוקות: מזרונים נושמים הכוונה שהתינוק ישן על הבטן יוכל לנשום גם דרך המזרן, מזרונים אנטי בקטריאליים , מזרן אוורירי המאפשר כניסה ויציאה של אוויר סוגי מזרונים אלה הם הטובים ביותר עבור תינוקות ומונעים מוות בעריסה משום שסיבה עיקרית למוות בעריסה היא נשימת האוויר שהתינוק הוציא.

טיפים לבחירת מזרונים טובים:

• יש לרכוש מזרן עם שכבה שעוונית . שעוונית זוהי שכבה הסופגת נוזלים כמו קיא , פליטה או פיפי של התינוק. השכבה הזו תשמור על איכות וריח המיטה.

• בחרו מזרונים חסיני אש , איננו יודעים מה יכול לקרות אף פעם ולהיות מוכנים זה הפתרון הטוב ביותר.

• מזרונים עלולים להתלכלך מסיבות רבות , לכן רכשו מזרן שניתן לשטוף אותו בזרם מים רגיל והוא ניתן לייבוש מהיר.

• כדי לעזור להתפתחות המוטורית ולשמור על עמוד השדרה של התינוק רכשו מזרן קשיח.

• כיום ישנם מזרונים המונעים חימום והזעה , מזרונים אלא מומלצים בעיקר בימי קיץ.

לסיכום ,

כדי לעזור לתינוק שלנו להתפתח נכון ולשמור על בטיחותו ובריאותו יש לרכוש מזרן קשיח , נושם , אנטי בקטריאלי עם שכבה של שעוונית לספיגת נוזלים.

מוגש מטעם ביני פורטל המזרונים  http://www.bini.co.il