היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




הובלות


ביטוח הובלות


ישנן חברות הובלות אשר כוללות במחיר שאותו הן מציעות גם תשלום עבור ביטוח, ויש חברות שדורשות תוספת תשלום עבור ביטוח על ההובלה. יש לשקול את הצרכים לעומת העלות, ולהחליט מה עדיף ומה כדאי יותר בשבילכם. חשוב לבדוק מה כולל הביטוח שאותו חברת הובלות מציעה, על איזה חפצים הם מוכנים לתת פיצוי, ועד איזה גובה. חפצים עדינים או יקרים במיוחד עדיף תמיד להעביר בעצמכם, או לבטח אותם בביטוח פרטי נוסף.
שימו לב- אם יש לכם ביטוח דירה, ייתכן שהביטוח כולל בתוכו גם ביטוח הובלות. מומלץ לבדוק את הנושא הזה כדי לא לשלם פעמיים מצד אחד, וכדי לבדוק מה בדיוק כולל ביטוח הדירה בנושא הזה. לעתים הביטוח כולל מעבר בדרך מסוימת, או רק חפצים גדולים וכד'.

חשוב לראות את סעיפי הביטוח כפי שהם כתובים בהסכם החתום שיש לכם עם חברת ההובלות. מעבר לסיכום בעל פה, תמיד כדאי לראות חוזה כתוב ומסודר, כדי לבדוק שאין בו סעיפים שיכולים להיות בעייתיים במקרה שאכן תתרחש תקלה בהובלות. ביטוח ההובלה חייב להיעשות לפני שהרהיטים עלו על המשאית, לכן חשבו היטב והחליטו האם אתם מעוניינים בשירות שכזה, כיוון שביום המעבר לא תספיקו להגיד למובילים שאתם רוצים ביטוח. המובילים המקצועיים עובדים מהר מאוד, וייתכן שתוך כמה דקות דירתכם תהיה מרוקנת.

מומלץ לחתום על חוזה שכולל פוליסת ביטוח אמינה ורצינית, מחברת ביטוח מוכרת. חברת הובלות שאינה מספקת פוליסת ביטוח, וטוענת ש"יש לה ביטוח הובלות" היא לא מספקת, ואי אפשר לדעת אם אכן יש ביטוח, מה הוא כולל, והאם החברה אכן תספק ביטוח שכזה בזמן תקלה.

ניתן להוריד את מחירה של פוליסת הביטוח על ידי העברה של חלק מהחפצים היקרים יותר בעצמכם. בדקו מראש מה אתם יכולים להעביר בעצמכם בצורה בטוחה, וכך תחסכו סכום לא מבוטל מהסכום שתשלמו לביטוח ההובלה. פרטו לחברת ההובלה את חפציכם בפירוט רב, כדי שלא יהיו הפתעות ביום המעבר.

חברות הובלות אינן מחויבות לספק ביטוח, ולכן אל תניחו שיש לחברה ביטוח כלשהי, גם אם מינימאלי. ייתכן שאין לחברת ההובלות כלל ביטוח, וחבל להצטער אחרי מעשה. כיום לרוב החברות יש פוליסת ביטוח כלשהי, וגם אם היא אינה מתאימה לכמות הרכוש שלכם, תמיד אפשר לבקש מחברת ההובלות להגדיל את הפוליסה ולהתאימה אליכם.