היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




קורס אילוף כלבים


כל מה שרציתם לדעת על קורס אילוף כלבים

 

לאלף כלב בצורה עצמאית זה לא עסק פשוט, לעיתים הכלב עלול להראות התנגדות ועקשנות כנגד בעליו. לכן, קורס אילוף כלבים יגרום לו להתנהג בצורה נאותה, רגועה ומאופקת.

מדריכים מיומנים יעניקו לכלב שלכם יחס אישי וחם וישתמשו בטכניקות אילוף בעלות ביסוס של שנים רבות בתחום העבודה עם כלבים רבים מסוגים שונים ובעלי צרכים שונים.

קיימות סיבות רבות לכך שכדאי לשלוח את הכלב שלכם לאילוף.

מדוע כדאי לאלף כלב – סיבות עיקריות:

  • קורס אילוף כלבים יעניק לכלב שלכם מיומנויות שונות ומשמעת עצמית. הדבר יחסוך לכם ולסובבים אתכם פציעות גופניות קשות. שכן הכלב יהיה ידידותי יותר לאנשים.
     
  • כלב מאולף יודע כיצד מצפים ממנו להתנהג נאותה ומהי ההתנהגות השגויה, לכן הוא לא דורש מכם להשקיע מאמצים בלהכתיב לו גבולות ברורים. כתוצאה מכך הוא יקבל פחות עונשים.
     
  • הכלב לא סתם מכונה "ידידו הטוב של האדם", הוא ידוע בנאמנותו לבעליו ובמתן חום ואהבה. כלב בבית זו דרך נפלאה לילדים ליצור קשרים חברתיים בין עם בעליי חיים ובין עם אנשים. בנוסף, הדבר בפתח בקרב ילדים משמעת עצמית, ביטחון, אחריות ואפתיה. אך חשוב לזכור שכאשר יש כלב בסביבת ילדכם כדאי שיהיה מאולף וידע כיצד להתנהג על ידם בכדי שלא יגרום להם נזקים.
     
  • כלבים מאולפים לא ינבחו מכל דבר בכדי למשוך תשומת לב, הדבר יכול לעזור לכם כאשר יגיעו זרים לביתכם, הכלב ינבח ויתריע כשהוא לא מכיר את הריח של האדם שהגיע. יתרה מכך, באפשרותו להבריח גנבים ולסכל ניסיונות לפריצה.
     
  • כלב שעבר קורס אילוף כלבים לא ירבוץ ליד השולחן ויפריע לכם בזמן האוכל, הרי כלבים ידועים בכך שקיבתם תמיד פנויה לאוכל אך מתן אוכל שלא מיועד לכלב עלול להזיק לבריאותו. לכן בזמן האילוף הכלב ילמד שלא להפריע בזמן הארוחה וכי יש לו זמנים מסודרים לארוחה שלו.
     
  • בעזרת האילוף הקשר בין האדם לבין הכלב מתחזק, קיימת הבנה הדדית ובכך נמנעים קונפליקטים רבים.
     
  • כלב שגדל ברחוב ואומץ אינו מבין שקיים שוני בין חוקי הרחוב לחוקי הבית, הוא אינו יודע שבבית צריך להתנהג בצורה הולמת לכן הוא חייב להישלח לאילוף על מנת שלא יקרה מצב שבעליו יתייאש ויחזיר אותו לאחת העמותות בארץ או שיינטש ברחוב.
     
  • כלב הוא לא צעצוע, הוא דורש טיפול בדיוק כמו תינוק. צריך להוציא אותו לעשות את צרכיו ובכדי שיבין שפיפי וקקי לא עושים בבית חייב ללמד אותו זאת ולא לצפות שהוא יבין לבד.

מן האמור ניתן להבין כי כלב מחונך שעבר אימונים יהיה זהיר יותר עם אנשים ובפרט ילדים, הוא ידע להתנהל בבית בדרך הטובה ביותר. כמו כן, אילוף כלבים בצורה עצמאית עלולה לעלות לכם בהרבה כאבי ראש ולכן רצוי ללוות את הכלב לקורס עם מדריכים מיומנים ומומחים בתחום.