היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]



 

 קנייה "ירוקה" באינטרנט                                                                   6.6.2009

 נכתב ע"י: צוות BizSpot

כיום הנושא האופנתי ביותר, שכולם אוהבים לדבר, להתנדב ולתרום לו הוא נושא איכות הסביבה. שמעתי על הרבה רעיונות עסקיים לקידום המודעות לשמירת איכות הסביבה אבל הרעיון שאני עומד להציג בפניך הוא הפשוט והיעיל מבין כולם.

האתר Green Any Site מספק לך אפשרות לתרום לאיכות הסביבה בזמן שאתה מבצע רכישה של מוצר כלשהו באינטרנט. זה בחינם, אתה לא צריך להתקין שום דבר וזה לא דורש ממך תשלום נוסף.

כל שאתה צריך לעשות הוא להיכנס לאתר ומשם לגשת לדף ההתקנה, שוב אני חוזר, אין באמת מה להתקין, ה"התקנה" דורשת ממך בעצם רק להכניס את כתובת האתר שבו אתה מבצע רכישות שונות וליצור לינק מיוחד לאתר. כך בעצם תשלים את ההתקנה ובפעם הבאה שתיכנס לאתר שסימנת, לפני שתוסיף מוצר לסל הקניות שלך תוצג לך האפשרות ללחוץ על כפתור "הפוך את הרכישה הזאת לירוקה".

 

כל מה שנשאר לך לעשות הוא ללחוץ על הכפתור וזהו, כך אתה קונה מוצר שרצית ובנוסף תורם לסביבה חלק מהכסף ששילמת לרכישת המוצר. אין לך מה לדאוג, אתה לא מוסיף שום אגורה בקניית המוצר. הכסף שנתרם הוא בעצם העמלה שאתרי המכירות מעבירות לאתר Green Any Site על ההפניות אליהם, כי בעצם כל משתמש שלוחץ על הכפתור הירוק הגיע לאתר המכירות דרך אתר זה.

דבר אחרון לכל הספקנים, האתר הירוק הוא אתר ללא מטרות רווח, כל הרווחים שלו על עמלות מההפניות לאתרי מכירות מועברים ישירות לארגונים שונים התורמים לאיכות הסביבה. זהו רעיון חכם ביותר שבו כל הצדדים יוצאים מורווחים.

אז לפני הרכישה הבאה שלך באינטרנט אל תשכח להשתמש ב"כפתור הירוק", גם תרכוש מוצר אהוב עליך ובנוסף תתרום לסביבה ותרגיש סיפוק גדול!


טל קורן - מנהל ומייסד פרוייקט BizSpot - "רעיונות גדולים ליזמים ואנשי עסקים"

                      
רוצה לקבל עוד רעיונות להקמת עסקים? - הרשם בחינם>>