היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




אוורור בתי כנסת


אוורור בתי כנסת הוא פתרון מאתגר אשר נדרש לכל בית כנסת

המבנה הייחודי של בתי הכנסת והצרכים להם הם נותנים מענה יוצרים חלל אטום למדי, בעל חלונות מועטים אשר אינם מספקים את תחלופת האוויר הרצויה, ותנאי שימוש משתנים בניהם: תפילות, התכנסויות ושיעורים המתקיימים לאורך זמן, תוך אכלוס כמות גדולה של נוכחים בצפיפות גבוהה, לצד מבקרים אחדים בלבד, העושים שימוש במרחב עצום.

אוורור בתי כנסת הוא פתרון מאתגר אשר נדרש לכל בית כסת, בית מדרש, ישיבה וממסד דתי המחזיק במבנים ובצרכים דומים, במטרה לספק מענה של אוויר צח, טמפרטורה נוחה וסילוק חיידקים ומזהמים מן החלל.

ימות הקורונה לימדו את כלל העולם במחירים הגבוהים של צפיפות חברתית, כמו גם את השפעתה הטובה של תחלופת אוויר איכותית.

מערכת המיזוג לבדה אינה מספקת מענה לצרכים הייחודיים של בתי הכנסת, הן בשל השטח הרב הנדרש לקירור, הכניסה והיציאה התמידית של המבקרים, דלתות פתוחות, ופיזור לא שווה של הקור. במרבית המקרים בתי כנס בעלי מערכת מיזוג ללא מערכת אוורור תומכת יספקו חללים קרים יתר על המידה אל מול חללים בטמפרטורה גבוהה, לחות גבוהה ותחושה לא נעימה.
מערכות אוורור בתי כנסת הן מוצר משלים, הכרחי וחשוב לכל בית כנסת, כאשר ניתן לשלב מערכת כזאת הן בשלב התכנון והבינוי, והן בהתקנה פשוטה לבתי כנסת קיימים.

מערכת אוורור לבית הכנסת תכלול כלים ליניקת וסילוק אוויר "משומש", ריחות רעים וחיידקים, אל מול כלים להחדרת אוויר צח בנפח גבוה. השילוב הזה מאפשר תוך היכרות והבנת החלל, איתור פתחי האוורור והחלונות הקיימים והתקנת מפוחים ווונטות ככלים משלימים לביצוע עבודת תחלופת האוויר בכל עת, ועל פי צורך.

בבתי כנסת ובמבנים רבים אחרים מערכת האוורור משיקה ופועלת יד ביד עם מערכת סילוק ושחרור עשן במקרה של שריפה, כלי בטיחותי חשוב והכרחי לכל סוגי המבנים, ובוודאי לכאלה המאכלסים מבקרים רבים.

בבחירה של מערכת אוורור לבית הכנסת חשוב לתת את הדעת על כמות האוויר המוחלף בכל פעולה, כמו גם על כמות החלפות האוויר בשעה, כאשר אלה מתוכננים ביחס לגודל החלל, לתנאי האוורור הקיימים ולכמות השוהים בו.

פרמטר חשוב נוסף הוא כמות הרעש- הדציבלים שמייצרת מערכת האוורור בעת פעולתה. בית הכנסת הוא מקום בו קיימת משמעות לשקט, לריכוז ולקדושה השורה במקום, וחשוב מאוד שלא להכניס אליו מערכות רועשות אשר יפריעו להאזנה ולתחושה. קיימות כיום מערכות אוורור מתקדמות ואיכותיות שקטות במיוחד, אשר אינן מפריעות לפעילות השגרתית בבית הכנסת או בכל חלל אחר, על פי מטרותיו.

חברת פארגון מקבוצת ברנע מספקת מערכות אוורור מתקדמות, שקטות ואיכותיות, בהתאמה לכל חלל ולכל צורך. מומחי החברה יסייעו באיתור הצורך המדויק של כל חלל ובהתאמת פתרון אוורור איכותי ובטיחותי, במחיר הוגן, בהתקנה, בתחזוקה וביישום של המערכת, ובמתן אחריות מקיפה ומלאה.