הקולב הירוק                                                                                     7.4.2009


נכתב ע"י: צוות BizSpot

מדי שנה מושלכים ברחבי העולם כ - 3.5 ביליון קולבים ממתכת אשר זמן ההתכלות שלהם בטבע הוא ארוך מאוד, דבר היוצר זיהום סביבתי הולך ומחריף. את הפיתרון לבעיה סיפקה חברת
Hanger Network האמריקאית, ע"י יצירת קולב פרסומי המשלב נייר ופלסטיק ממוחזר - EcoHanger.


תוך יצירת מוצר עמיד, שימוש בפרסום דו צדדי וחלוקת דוגמיות על גבי הקולב, תפס הקולב תאוצה והחברה הצליחה לאחד את מרבית המכבסות וליצור רשת מפיצים ארצית. כל לקוח זוכה לתוכנית הפצה התפורה למידותיו, כך ששיקול כלכלי אינו אמור להוות בעיה.

מוצר זה יוצר מצב של win win situation, מצד אחד החברה המעוניינת לחזק את המותג שלה נתפסת ע"י לקוחותיה כחברה ירוקה, ומצד שני בעלי המכבסות החוסכים בעלויות הקולבים. פתיחת הארון מדי בוקר וצפייה במסר הראשון בו נתקלות עינייך בתוך החדר הפרטי שלך, מהווה פלטפורמה מצויינת ויעילה לקהל יעד מוגדר אשר מביא לגידול במכירות.

בשנת 2008 התרחבה החברה מחוץ לגבולות ארה"ב והחלה להפיץ את הקולב גם ברחבי אירופה.
חברה נוספת שקמו ופיתחו קולב דומה הן:חברת ditto וחברת Greenhanger



טל קורן - מנהל ומייסד פרוייקט BizSpot - "רעיונות גדולים ליזמים ואנשי עסקים"


           הרשם עכשיו - וקבל בחינם! טיפים, עצות ורעיונות להקמת עסקים למייל שלך >>