פרסום על גבי פחיות משקה                                                             31.5.2009

 נכתב ע"י: צוות BizSpot

יצא לך לקנות פחית משקה ולא לסיים אותה? מה עשית במצב הזה, זרקת את הפחית או ששמרת אותה ושתית אח"כ כשהטעם כבר אבד? 

ממציא אוקראיני בשם Johan de Broyer חשב על רעיון מבריק. אטימה מחדש של פחיות האלומיניום ופרסום עליהן. את הפיתוח והעיצוב של רעיון זה לקח על עצמו Robert Davis מחברת Davis Advertising.

הפחית האטומה המשוכללת נראית בהתחלה כמו פחית רגילה עד הרגע שפותחים אותה ומזיזים את הלשונית הצידה, אז היא הופכת מחדש לפחית אטומה מפני יציאה של מים או גז ובנוסף אפשר   למצוא עליה פרסומת.

 


לפחית האטומה מס' יתרונות:

*הוצאות ייצור אפסיות. המיני פרסומת נמכרת למשווקים והוצאות הייצור יקוזזו עם ההכנסות.

*הפרסומת יכולה להכיל קודים, פרסים, לוגואים, אתרי אינטרנט ועוד מסרים אחרים.

*את הפרסומת אפשר להתאים לארצות ולאומים שונים ולייצר בקלות.

*דבר נוסף וחשוב הוא שהרכבת פחיות האלומיניום לא סוטה מתוכנית המחזור העכשיות מכיוון שלא משתמשים בחומרים פלסטיים או אחרים.

טל קורן - מנהל ומייסד פרוייקט BizSpot - "רעיונות גדולים ליזמים ואנשי עסקים"

                  רוצה לקבל עוד רעיונות להקמת עסקים? - הרשם בחינם>>