6. חמישה חוקים לפרסום אפקטיבי!             

נכתב ע"י: טל קורן - מנהל ומייסד פרוייקט BizSpot - "רעיונות גדולים ליזמים ואנשי עסקים"

אתה מפיץ פליירים ברחבי העיר, מפרסם באינטרנט ומשלם כסף רב עבור פרסום בעיתוני סוף השבוע, אך האם אתה מרוצה מהתוצאות שאתה משיג בעקבות כל ההשקעה הזאת?
אם תשובתך חיובית אתה מוזמן לעצור כאן, במידה ולא אני ממליץ לך להמשיך ולקרוא...

על מנת לגרום לפרסומת שלך להביא תוצאות ישנם חמש חוקים אשר עליך ליישם:

תכנן את המסר המדויק שברצונך להעביר

פרסומות רבות נותנות מסר מבלבל אשר לא מאפשר ללקוח להבין מה מנסים למכור לו.
פרסומת צריכה להיות פשוטה, קח לך את הזמן לשבת ולכתוב את המסר המדויק שברצונך
להעביר ללקוחות הפוטנציאלים שלך.

המסר שלך צריך להופיע במשפט אחד קצר, במידה ואינך מצליח לעשות זאת, שב וכתוב מחדש
עד שתגיע לתוצאה הרצויה לך. כאשר תגיע למשפט "הקסם" הזה, בנה את הפרסומת סביבו
ואל תנסה לדחוף כמה שיותר מסרים אשר יבלבלו את הלקוח.

דע את קהל היעד שלך

הכרת קהל היעד או סוג האנשים אליהם אתה מכוון את הפרסומת שלך היא מרכיב הכרחי בתכנון
הקמפיין וזוהי גם השאלה הראשונה אותה אתה אמור להישאל ע"י נציג הפרסום.

"שפת" הפרסומת צריכה להיות מותאמת לקהל היעד שלך, יש להתכונן בהתאם ולאפיין אותם
עד כמה שניתן לפי: מין, מצב כלכלי, מיקום גאוגרפי ועוד. רק כך תוכל להגיע באופן ספציפי
לקהל היעד שלך.

פרסום אקראי בכל אמצעי תקשורת אינו אפקטיבי הימנע מכך. זכור אנשים שונים קוראים ספרים
שונים, צופים בתוכניות שונות ועוד.

גרום לפרסומת שלך לבלוט

אחת הסיבות העיקריות לכך שהפרסומת שלך לא עובדת היא עקב העובדה שהיא לא מצליחה
למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלך. עליך לזכור כי כל צרכן מופצץ באלפי פרסומות
ביום מהרגע בו הוא קם ועד הרגע בו הולך לישון.

חשוב על כל הפרסומת אליהן נחשפת השבוע, אני בטוח שאתה זוכר אחת או שתיים לכל היותר,
עכשיו נסה לחשוב מה אתה זוכר מאותן הפרסומות, אני מתאר לעצמי שהשיר שהושמע בפרסומת
מהדהד לך בראש או גימיק מיוחד שהופיע בפרסומת והעלה חיוך על פניך.

עבור על הפרסומות שתפסו את עיניך בתקופה האחרונה, נסה ללמוד מה בדיוק משך אותך
באותן הפרסומות ולגבש קונספט דומה לפרסומת שלך.

גרום לאנשים לצפות בפרסומת שלך

הדרך הפשוטה ביותר בה תוכל להגיע לכמה שיותר לקוחות, היא פשוט לפרסם את העסק שלך
כמה שיותר, אך מכיוון שאני יודע שתקציב הפרסום שלך מוגבל ישנה דרך נוספת.

עליך להסתכל על כל הקמפיין שלך ולוודא שאתה מגיע לכמה שיותר אנשים, פעמים רבות
ככל שניתן, הדרך שניתן לעשות זאת היא ע"י שילוב הפרסום שלך בשתי מדיות שונות כמו
אינטרנט ורדיו, עיתונות ורדיו ועוד.

תן לפרסומת שלך זמן לעבוד

נדיר ביותר שלקוח פוטנציאלי יראה את הפרסומת שלך פעם אחת וישר יתקשר אליך, או
ירוץ ישירות לחנות על מנת לקנות את המוצר שברצונך למכור לו. על הלקוח להיחשף מספר
פעמים (בד"כ גם במקומות שונים), לפני שהוא מחליט לצרוך את המוצר או השירות שלך.


כמו כל דבר בחיים, על מנת להגיע לתוצאות יש להתכונן היטב. אני מקווה שבפעם הבאה שתרצה
לפרסם תזכור את חמשת החוקים הללו , אשר אני בטוח שיעזרו לך להשיג תוצאות טובות יותר.

              לקבלת טיפים, עצות ורעיונות לניהול והקמת עסקים למייל שלך לחץ כאן >>