היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]



 

יצירות אמנות לכולם                                                                         22.8.2009

 נכתב ע"י: צוות BizSpot

אם אתה אמן שרוצה למכור את היצירות שלך או שאתה אדם האוסף יצירות אמנות ורוצה לרכוש   אותן דרך האינטרנט ובזול, העסק של ג'ן בקמן הוא המקום בשבילך. 

ג'ן היא אישה אמריקאית אשר פתחה לפני 5 שנים גלריה קטנה ומטרתה היתה לעזור לאמנים   מתחילים ולאספנים, כך בעצם היא יצרה לעצמה שם ובשנת 2007 היא חשבה על רעיון גדול אפילו יותר - להציע יצירות אמנות במהדורות מוגבלות, במחירים נמוכים, לפרסם אותן באתר אינטרנט וכך   האמנות תהיה זמינה לכולם.

העסק האינטרנטי של ג'ן, שנקרא 20X200, מציע בכל שבוע 2 יצירות אמנות: תמונה אחת וציור אחד, רובם מיוצרים בשלושה גדלים, כאשר הגודל הקטן ביותר מיוצר בכמות הגדולה ביותר - 200 יחידות ונמכר במחיר הנמוך ביותר - 20$ ומכאן שם העסק 20X200. יש לציין בנוסף כי כל יצירה מגיעה   לרוכש עם חתימה מקורית של האמן כדי לשמור על אותנטיות.

      

בעזרת אתר אינטרנט זה כל אדם שאוהב אמנות יכול להפוך לאספן מבלי שיצטרך להיות מיליונר וכמובן שכל אמן אשר מוכר את יצירותיו באתר יהנה ממחצית הרווחים של יצירותיו.

לדעתי, כל אדם המחשיב את עצמו כאוהב אמנות חייב להיכנס לאתר זה ולראות את היצירות הנהדרות בו - בין אם זה כדי לרכוש אחת מהן או בין אם זה לקחת רעיונות ליצירה עצמאית.

טל קורן - מנהל ומייסד פרוייקט BizSpot - "רעיונות גדולים ליזמים ואנשי עסקים"

                        רוצה לקבל עוד רעיונות להקמת עסקים? - הרשם בחינם>>


Go Back  Print  Send Page