היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]



 

תן למוסך שלך מראה ייחודי                                                                6.8.2009

 נכתב ע"י: צוות BizSpot

נמאס לך לראות את דלת המוסך הפשוטה והמשעממת שלך? בזכות האתר style-your-garage.com תוכל להחליף את הדלת המשעממת בדלת חדשה ומרהיבה.

לרוב דלתות המוסכים כיום ישנו אותו מראה מכוער ומשעמם לטעמי, בצבע בהיר ונקי. באתר הנ"ל ניתנת לך האפשרות לבחור תמונות שונות אותן תוכל להדפיס ולהתאים לדלת המוסך שלך, כך שתוכל להינות מדלת עם מראה חדש ומרהיב.

לאחר שתבחר ותזמין את התמונה הרצויה עבורך, התמונה תשלח אליך ותצטרך מספר דברים כדי להתקינה: 15 עד 30 דקות בערך, קרוב לוודאי שתצטרך מישהו שיעזור לך, סרט מדידה או סרגל, עט, מספריים / סכין יפנית או מכשיר חיתוך כלשהו ואביזרי ניקיון. תהליך ההתקנה צריך להיות פשוט ותוכל לעקוב אחרי הוראות ההתקנה באתר.

את התמונה לדלת המוסך תוכל לבחור מבין 5 סדרות המוטיבים הנמצאות באתר:

*סדרת מוטיב ה"התבוננות" - המציגה תמונות של דברים בלתי צפויים שיכולים להיות במוסך כמו סירה, פיל, מכונית מירוץ ועוד.

*סדרת מוטיב ה"מראה" - מאפשרת מראה חדש לדלת שלך, לדוגמא - דלת כפרית או דלת עם כתובת גרפיטי.

*סדרת מוטיב "נקודת המבט" - סדרה זו מדגימה דברים שאני בטוח כי היית רוצה להחביא מאחורי דלת המוסך שלך: חוף ים, מגרש גולף, נופים מדהימים..

*סדרת מוטיב ה"רשיונות" - האתר עובד עם שותפים המספקים לו רישון להשתמש בלוגואים שלהם להדפסה על דלת המוסך שלך. זה יכול להיות לוגו של חברת אופנה, קבוצת כדורגל או חברת מכוניות.

*סדרת "המוטיב האישי שלך"- הסדרה האחרונה היא עבור אלו שרוצים להפוך את דלת המוסך לאישית ומקורית, עם תמונה משפחתית, תמונה מחופשה או סתם תמונה של הרכב הפרטי. 


אני בטוח שאתה וכל אחד אחר יוכל למצוא את התמונה האהובה עליו מבין מגוון האפשרויות שהאתר מציע ואם לא, יש לך אפשרות לשלוח לאתר תמונה מאוסף התמונות הדיגיטליות שלך ולקבל אותה מודפסת ומותאמת לגודל דלת המוסך שלך.

אז עכשיו אין תירוצים, אפילו דלת המוסך שלך יכולה להיות מעוצבת ולספק לביתך מראה מושלם. כדאי לך למהר ולהזמין, דלת מוסך ייחודית שכזאת תמשוך מבטים רבים מצד השכנים.                                   

טל קורן - מנהל ומייסד פרוייקט BizSpot - "רעיונות גדולים ליזמים ואנשי עסקים"

                        רוצה לקבל עוד רעיונות להקמת עסקים? - הרשם בחינם>>

 

 

 


Go Back  Print  Send Page