היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




שף פרטי


סדנת בישול עם שף פרטי

רבים מאיתנו מחפשים לשדרג אירוע משפחתי סטנדרטי, בין עם זה מסיבת רווקות שאנו מעוניינים לשדרג (ללא השימוש החוזר בחשפן) או בין אם זה אירוע לכובד יום הולדת שאתם מעוניינים לשדרג למשהו מיוחד ומרשים.

כל אירוע כזה דורש מאיתנו אנרגיות רבות על בישול והכנת אוכל לכמות כה גדולה של אנשים, לכן במקום לבלות יומיים שלמים במטבח בהכנת מטעמים שונים לכל האורחים, פשוט הרבה יותר לתת את העובדה הקשה הזו למישהו מקצוען, כך גם תחסכו את הכאב ראש של ההכנות והניקיונות, גם תפיקו אירוע מרשים שעוד רבים ידברו עליו וגם תיצרו עניין וכיף באירוע עצמו.

רבים מהשפים הפרטיים מציעים את שירותיהם וכישוריהם בבישול גם בתור סדנא. וכשמדובר באירוע עם מספר מצומצם יחסית של אורחים, סדנא בישול המועברת ע"י שף פרטי יכול להפיק עניין רב בקרב המשתתפים, חוויה יוצאת דופן ויציאה משגרת המסיבות שאליהן כולנו מורגלים.

השף הפרטי מארגן את מקום האירוע ומביא איתו את כל הכלים הנחוצים, את כלי ההגשה והבישול וגם את המצרכים לאוכל עצמו. תוך כדי בישול משותף הוא מעביר שיעור פרטי בו הוא מלמד אתכם ואת האורחים כיצד להכין את המטעמים, טיפים מיוחדים וטריקים עניינים שירימו את רמת הבישול שלכם.

היתרון המשמעותי לסדנא כזו מעבר לעניין והחוויה הוא שהסדנא מתרחשת בכותלי ביתכם, אינם צריכים להתארגן ליציאה, למצוא שמרטף ולחפש חנייה, הסדנא מגיעה עד אליכם הביתה בנוחות של הבית, והבישול יכול להיעשות בכפכפי בית ופיג'מה אם תחפצו בכך.

לאורחים שאולי לא מעוניינים להשתתף בסדנת הבישול הפרטית הזו יכולים פשוט לצפות מהצד או לנוח במרפסת עם כוס יין ביד כאשר ניחוחות האוכל מציפים את הבית, ובאותה מידה מי שהשתתף בסדנא אך התעייף ורוצה לנוח יוכל גם הוא לפרוש ולנוח. לאחר הכנת האוכל וסיום הסדנא השף הפרטי מגיש לכם ולאורחים את המנות שאתם בישלתם בעצמכם ואתם זוכים לבדוק ולטעום את הארוחה, תוך כדי תוכלו לשוחח על החוויה ועל התוצאות שלה, החוויה עצמה יכולה להיות נושא לשיחה והומור רב.

בסיום הארוחה השף הפרטי ינקה ויסדר את כל הכלים והבלגאן וכל מה שנותר לכם ולאורחיכם לעשות הוא לפרוש לסלון או לגינה וליהנות משאר העבר עם כוס קפה ועוגה.

חברת השור הזועם מתמחה בכל סוגי אטרקציות לבת מצווה ובר מצווה ומפיקה לכם אירוע איכותי.