היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]



שיעור מס' 1 - התוכן הוא המלך                    


גם אם המשפט שבכותרת נשמע לך נדוש, זהו המשפט החשוב ביותר למי שעוסק בתחום השיווק והפרסום בכלל ובאינטרנט בפרט.

חשוב על עצמך, מה עשית במהלך הגלישה אתמול באינטרנט?
האם חיפשת את מילות השיר החדש ששמעת ברדיו? אולי קראת כתבה בנושא דיאטה לקיץ?
מה שבעצם אני רוצה לשאול אותך הוא.... האם פשוט גלשת להנאתך או
שחיפשת משהו מסוים?

כמו מרבית האנשים אני חושב שגם התשובה הטריוויאלית שלך  לשאלה זו היתה "חיפשתי משהו מסוים!".
אם עדיין יש ספק בליבך כי מרבית האנשים מחפשים משהו באינטרנט ולא סתם גולשים, אחת ההוכחות לכך היא הקורס שאתה קורא ברגעים אלה ממש...

אם ברור מאליו שהתוכן הוא המלך מדוע בכלל בחרתי לכתוב שיעור זה?

יתרונות התוכן:
1. תוכן איכותי - יעסיק את הגולש שלך ויגרום לו לשהות זמן רב יותר באתר.
2. תוכן איכותי - ישפר את מיקום האתר שלך במנועי החיפוש וימשוך אליו גולשים רבים יותר.

3. תוכן איכותי - יגרום לאתרים אחרים לראות באתרך כמקור מקצועי מהימן, דבר שיוביל להוספת קישורים איכותיים מאותם האתרים אל האתר שלך.

אחת הטעויות עליהן מתבססות חברות רבות באינטרנט (במיוחד החברות הגדולות) היא האמונה
שהמותג עצמו בלבד יביא למכירות באתר, זה נחמד להיות חברה מוכרת בעלת מותג שרבים רוצים לקנות, אך אם גם החברה המתחרה שלך הקימה אתר ובנוסף היא מספקת תוכן איכותי שהגולשים ירצו לקרוא, מי אתה מאמין שימשוך יותר גולשים?

טעות נוספת וקריטית נמצאת בשלב המכירה עצמו, גם כאן חושבות מרבית החברות שעל מנת לסגור את העיסקה באתר מספיק לשים תמונה איכותית של המוצר ותיאור קצר והמוצר כבר ימכר מעצמו. על מנת שקהל היעד שלך יגיע לאתר שלך ולא לאתר המתחרה, עליך לתת בכל עמוד מידע מפורט ושימושי אשר יסיר ממנו את החשש ויעזור לו בתהליך ביצוע הרכישה.

שיעורי בית !

לפני הכל... יש לך אתר? אתה בונה אתר ברגעים אלה?

שאל את עצמך את השאלות הבאות:

- מי קהל היעד שלי?

- איזה מידע היה גורם להם לבקר פעמים רבות יותר באתר?

- האם האתר שלי מספק תוכן מעניין לגולשים?

- איזה מידע מקצועי מספקים האתרים של המתחרים שלי?

- האם ידוע לי על אתרים אחרים שמקשרים אל האתר שלי בעקבות התוכן שהוא מציע?

אני חושב שהבנת מה עליך מה עליך לעשות.
אנחנו לא לומדים כאן לשם קבלת ציונים או תעודה כלשהי אלא רק לשם יצירת הכנסות אז צא לדרך. השינוי לא יקרה מעצמו אלא רק בזכות האמונה שלך בעצמך, עבודה קשה ויישום החומר הנלמד.


ניפגש בשיעור הבא, בו נלמד כיצד להתחיל וליצור את התוכן באתר...
 

טל קורן - מנהל ומייסד פרוייקט BizSpot - "רעיונות גדולים ליזמים ואנשי עסקים"