היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




קוסמים בקריות


קוסמים הפכו להיות אטרקציה מקובלת בכל אירוע או יום הולדת

הנה שוב הילדים גדלו וכמו כל שנה גם השנה הם רוצים יום הולדת מפואר ומיוחד שכולם ידברו עליו , יום הולדת עם ליצנים ומתקנים מתנפחים כבר מיציתם ? אז יש גם אטרקציות אחרות כמו קוסמים בקריות שיפנקו אתכם בהופעות מיוחדות.

אז מה קוסם צריך לעשות ?
קוסמים בקריות הם קוסמים מצוינים שיהפכו כל יום הולדת ליום הולדת הכי שמח שיש . תפקידם לרתק את הילדים ולהעביר את הזמן שלהם בכיף. בשוק קיימים קוסמים רבים והתחרות ביניהם קשה לכן חשוב לבחור את הטובים ביותר. כדי לבחור את הטובים ביותר עליכם להשוואות לא רק במחירים בין קוסמים בקריות אלא בעוד פרמטרים כמו :
זמן ההופעה – ישנם קוסמים בקריות שמעניקים זמן הופעה בין 40 דק' עד שעה וחצי פחות או יותר. ככל שזמן המופע גבוה יותר כך גם התשלום עבורו.

מקום ההופעה – ישנם קוסמים בקריות שייקחו מעט יותר אם הם יוזמנו להופעה בתל אביב או במרכז כי מדובר על מקום שרחוק ממקום עבודתם הרגיל משום שיש הוצאות נלוות כמו דלק . אך רבים עושים מחירים לא יקרים בכלל גם לרחוקים מהם , מומלץ לבדוק את המחירים מול הקוסמים.

תוספות להופעה- קוסמים בקריות לא מעבירים רק מופע קסמים אלא משלבים מופעים נוספים כמו טלפתיה , מתקנים מתנפחים , קטעי סטנד אפ , קסמי אש, מוזיקה וריקודים ועוד הפעלות נוספות. בדקו מה ההופעות שהקוסם שבחרתם נותן.

ממליצים- מופע טוב כולם יזכרו ומה שטוב כולם גם ידברו עליו , התייעצו עם מכרים , חברים , משפחה וכל מי שמבין בתחום וכך תוכלו לבחור מבין כל המבחר של קוסמים בקריות את הטובים ביותר. שיעניקו לכם יום הולדת מהנה ומשמח.

קצת יותר – בדקו עם כל קוסם האם הוא משלב במופע בלונים והפתעות שידרבנו את הילדים להשתתף ולשחק והאם התוספות המיוחדות האלה כרוכות בתשלום נוסף . במידה וכן בדקו האם משתלם לכם לרכוש הפתעות מהקוסם או לקנות הפתעות במקומות אחרים שם תוכלו להשיג בזול יותר ולחסוך.

טיפים נוספים:
• שמעו את טון הדיבור של הקוסם ונסו להתרשם ממנו דרך הטלפון.

• במידה ואתם רואים את הקוסם מולכם שימו לב להבעות הפנים שלו , אם הוא נוטה לחייך הרבה או לא. כמובן העדיפו קוסם נעים וחייכן.

• קוסמים בקריות משלבים אטרקציות נוספות כמו השכרת דוכני מזון של נקניקייה בלחמנייה , פופקורן , מכונת סוכר , המבורגר בלחמנייה , קרפים ועוד... דוכנים אלא יחסכו לכם את הזמן וההכנות ומומלץ להשכיר אותם.

• לפני הזמנה סופית של קוסמים בקריות מומלץ לראות הופעה ולהתרשם האם היא אכן מתאימה לקבוצת הגילאים של ילדכם או לא.

• קוסמים בקריות יחגגו לכם לא רק יום הולדת אלא גם בר/בת מצווה וכל חגיגה אחרת בה תבחרו לראות אותם.

נכתב על ידי כיפכף אתר יום הולדת הגדול במדינה