היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




ציורי קיר


ציורי קיר - מספר רעיונות

 

לאלו שתמונות או מדבקות לקיר אינם פונים לליבם ורוצים משהו מרשים יותר ימצאו את התשובה בציורי קיר. לציור קיר בחדר הילדים לא ניתן להישאר אדישים, וכל אורח בביתכם יתרשם מההשקעה בחדר הילדים, מהצבעוניות שהציור מוסיף והשמחה שהוא משרה.

רעיונות לציורי קיר הם רבים, תוכלו לבחור ציור קיר שיתאים לאופי הרהיטים והחדר, למשל אם יש מיטה ורודה עם פיות ניתן לשלב פיות אלו על הקירות סביב וזה יגרום לתחושה יותר שלמה בעיצוב חדר הילדים.

ניתן גם ללכת על ציור קיר שיתפרש על כל החדר וכך ליוצר ממש ממלכה אמיתית לילדים למשל ממלכת מים שבו על כל הקירות יצוירו החיים תחת המים, בתוך אוקיינוס עם דגים, דולפינים ויוצרים מימיים אחרים או חלל החיצון עם חלליות וכוכבי לכת. וכמובן יש את הדמויות הקלאסיות שתמיד יהיו באופנה, כמו פו הדוב, מיקי מאוס ושאר החברים שיעטרו הקירות בחדר הילדים. גם כאן תוכלו לבחור אם לצייר רק דמויות בודדות או לשלבם על קיר שלם עם רקע של שמיים ונופים.

ישנם שני סוגי ציורי קיר. האחד הוא אייר בראש שבו האומן מרסס צבע על הקירות וכך יוצר אט אט את הדמויות, הסוג השני ציור במברשות, אומנם הציור במברשות לוקח זמן רב יותר מאשר אייר בראש אך הם גם מדויקים יותר מהאייר בראש.

לא משנה באיזה טכניקה אתם בוחרים, באיזה דמויות ובכמה קירות, בכל מקרה תיצרו לילדים חדר ילדים מדהים ומיוחד שפותח להם צוהר לעולם דמיוני מלא בהפתעות ודמויות קסומות.