היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]



עצב למוצר שלך אתר אינטרנט            


חלק חשוב וחיוני ביותר בשיווק המוצר שלך הוא הקמת אתר אינטרנט. אתר טוב שיעוצב במיוחד כדי למכור יכול להניב לך רווחים רבים. לכל פרט שיהיה באתר שתקים צריכה להיות מטרה אחת – למשוך
את הגולשים באתר ולגרום להם לרצות לקנות.

כדי ליצור אתר מקצועי אתה צריך לקחת את הזמן, לתכנן כל צעד בזהירות ולהסתכל על התמונה הרחבה. זה ידרוש ממך הרבה זמן והשקעה מכיוון שהעיצוב הוא לא המרכיב העיקרי ויש דברים
חשובים נוספים שצריך לחשוב עליהם.
 
האתר צריך להיות מעוצב ב-HTML רגיל, ללא פלאש ועם מעט מאוד גרפיקה. אם הגרפיקה שתוסיף
לא תעזור בקידום המוצר או בעיצוב האתר אז אין צורך לכלול אותה כי כל תוספת גרפית מאיטה את
טעינת האתר וכמובן שתרצה אתר שיטען במהירות גבוהה.
 
בנוסף, באתר שלך לא צריכים להיות דברים שיסיחו את תשומת הלב של המבקרים בו, לדוגמא:
קישורים חיצוניים או הודעות פרסום עם קישור למידע נוסף.
 
השאיפה הגדולה של כל מפרסם שיש לו אתר אינטרנט היא להגיע כמה שיותר גבוה ברשימת
האתרים של מנועי החיפוש, לפרטים השונים באתרך (כמו הכותרות, הטקסט, העיצוב והתמונות)
יש תפקיד חשוב בקביעת דירוג אתרך לכן יש להתייחס בחשיבות לכל פרט ופרט.

כעת נעבור על הפרטים השונים ואציין בפניך את הדרך שבה הם צריכים להיות מוצגים באתרך:
 
הכותרת:
כאשר אתה בוחר כותרת לטקסט אתה חייב לחשוב על קהל היעד שלך ולהניח מה המילה או הביטוי הכי פופולארי שבו הוא ישתמש לחיפוש מוצרך. את המילה או הביטוי הזה יש להכיל בכותרת שלך.
אם אתה כותב כותרת באנגלית, עדיף להקליד את כולה באותיות קטנות ולא להתחיל באות גדולה מכיוון שרוב האנשים שמבצעים חיפוש כותבים הכל באותיות קטנות.
 
התיאור:
תיאור המוצר צריך להיעשות לפרטים כדי שהמבקרים הפוטנציאלים באתרך ידעו בדיוק מה אתה מציע.
אורך התיאור צריך להיות פחות מ-200 תווים וצריך להכיל את מילת או ביטוי המפתח שלך.
 
מילת או ביטוי המפתח:
כפי שכבר ציינתי, בחר את המילה או הביטוי שמתאר בצורה הטובה ביותר את מוצרך ושאתה סבור שהגולשים במנועי החיפוש ישתמשו בו לצורך חיפוש המוצר. השתמש במילה או ביטוי זה בגרסאות
שונות באתרך, ככל שיהיו יותר כיוונים להגיע לאתר כך זה יותר טוב.
 
 
 
הטקסט:
בטקסט עצמו חשוב שיופיעו כל מילות וביטויי המפתח שלך לפחות 3 פעמים אך לא יותר מ-7. אם
אחת ממילות המפתח שממוקמות בתגיות ה-META שלך לא יופיעו בטקסט מנועי החיפוש יתעלמו
מהן וכך יוקטן הסיכוי של אתרך לעלות בדירוג האתרים.
 
 
*הערה אחרונה, החלק החשוב ביותר בדף האינטרנט הוא החלק העליון – השתמש בחלק זה
בתבונה ומקם בו את המידע החשוב ביותר שתרצה להעביר לקורא כי לאחר שהקורא מגולל את
הדף כלפי מטה הוא מתחיל לאבד עניין.
 
לסיכום, לפני שאתה מתחיל בעיצוב והקמת אתר אינטרנט למוצר שאותו אתה רוצה למכור קח את
הזמן וחשוב טוב טוב, כי בסוף הסבלנות וההשקעה ישתלמו והאתר יוכל להוות חלק חשוב בהצלחה
שלך!

אני חושב שהבנת מה עליך מה עליך לעשות.
אנחנו לא לומדים כאן לשם קבלת ציונים או תעודה כלשהי אלא רק לשם יצירת הכנסות אז צא לדרך. השינוי לא יקרה מעצמו אלא רק בזכות האמונה שלך בעצמך, עבודה קשה ויישום החומר הנלמד.


ניפגש בשיעור הבא, בו נלמד כיצד להתחיל וליצור את התוכן באתר...
 

טל קורן - מנהל ומייסד פרוייקט BizSpot - "רעיונות גדולים ליזמים ואנשי עסקים"