היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




השקעות נדלן


השקעות נדלן הם צעד רציני לכל משקיע ולכן יש להשכיל וללמוד עליהם עוד ועוד לפני יום ההשקעה

מצאתם נכס שניראה לכם משתלם ? ראיתם שטח ואתם כבר מתכננים עליו ? לפני שאתם מבצעים רכישת נדלן עליכם לדעת כמה דברים חשובים .

מה העסקאות שנחשבות לתחום השקעות נדלן ?

דירות להשקעה , השכרה או מכירה של שטחים מסחריים , קרקעות למכירה , מגרשים להשכרה ועוד...

מטרת השקעות נדלן הינה למקסם רווחים אפשריים מכל נכס . השקעות אלה נרכשות לטווח זמן ארוך  בעיקר שמדובר בהשכרת נכס שמניב רווח חודשי והכנסה קבועה. השקעות נדלן אפשרויות בארץ או בחו''ל ותופסות תאוצה עם השנים. על מנת להיות חלק מתחום ההשקעות יש לבנות אסטרטגיה לפעולה לפני רכישת הנכס ולחשב את הרווח הצפוי ממנו , לאחר מכן קל יותר לצפות האם העסקה הינה משלמת או לא.

מהו מס שבח  ?

מס שבח הינו מושג שבעלי השקעות נדלן חייבים לדעת . מס זה הינו תשלום בעבור רווח ממכירת מקרקעין.  לעיתים ניתן להשיג פטור עבור תשלום מס שבח מסיבות שונות הקיימות בחוק , מומלץ לוודא את כל רשימת הפטורים האפשריים ולבדוק האם אחת מהן מתאימה לכם.  סך התשלום נקבע על פי מדרגות מס ועל פי גורמים נוספים.

תשלום ארנונה

כאשר הנכס אינו מאוכלס והוא נמצא בשיפוצים ובבנייה ישנם הקלות או פטור בתשלום הארנונה. ניתן להשיג פטור זה על ידי מילוי טופס לרשות המקומית.

עורך דין

מומלץ למצוא עורך דין שמתמחה במקרקעין שיעניק לכם עצות משפטיות שיעזרו לכם עם כל תחום השקעות נדלן . יש לבחור עורך דין מנוסה וותיק שיהיה לצידכם לאורך כל דרכם בתחום ההשקעות . עורך הדין יטפל לכם בכל הקשורים לחוזים , חוקים  ואישורים . כך תחסכו מעצמכם זמן יקר.

גיוס הון

כולם יכולים להתחיל להשקיע בנדלן עם קצת ניסיון או ידע מקדים גם אם אין בידיו הון גבוה . ניתן לגייס הון ממשקיעים פרטיים או מחברות להשקעות נדלן . לפני גיוס הון יש לנתח ולתכנן את כל תהליך ההשקעה ולצפות את הרווח האפשרי . כיום קיימים חברות המקיימות קורס בנושא גיוס השקעות נדלן .