היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




דלתות כניסה


גבירותיי ורבותיי דלתות הכניסה מקבלות את היחס המגיע להן

 
בעידן שבו מושגים כמו אסטטיקה ועיצוב זוכים למעמד של בכורה דלתות כניסה של המאה ה-21 שונות מדלתות הכניסה שהכרנו בעבר ויש להן גם תפקידים אחרים ממה שהיה להן בעבר.

אם בעבר דלתות כניסה נועדו רק לשמור על הפרטיות שלנו , להגן עלינו ולאפשר לנו לחוש שביתנו הוא מבצרנו הרי שהיום דלתות כניסה הן פריט ריהוטי שאמור להיות חלק מהאווירה העיצובית הקיימת בחלל הפנימי. ואם בעבר דלתות כניסה היה להן שטאנץ אחד וקבוע שהיה משעמם וחוור הרי שהיום בעידן שבו האדם הוא אינדבדואליסט ואינו חייב להיות חלק מהקולקטיב ניתן למצוא סוגים שונים של דלתות כניסה שיש להן עיצובים שונים ופונקציות שונות והן עשויות מחומרים שונים.

דלתות כניסה –חלון ראווה
דלתות כניסה הן כמו חלון הראווה של הבית שלנו , כשם שחלון הראווה מלמד על מה שיש בחנות כך דלת כניסה מלמדת על מה שיש בפנים. כך למשל דלת כניסה המעוצבת בסגנון עתיק יכולה ללמד אותנו על בית שאוהב את קונספט העיצוב העתיק , ואילו דלת כניסה סטנדרטית ורגילה יכולה ללמד אותנו על בית שכל נושא האסטטיקה והעיצוב לא נמצא בראש מעייניו.

דלתות כניסה משמשות היום לא רק לחציצה בין הפנים והחוץ אלא גם לשם יצירת תדמית כלשהי. דלתות כניסה מפלדה משדרות תדמית של בטחון , ואילו דלתות כניסה מפוארות יוצרות תדמית של יוקרה ופאר.
מה שבטוח הוא שדלתות כניסה כבר לא אמורות רק לתת מענה לצרכים של בטחון ופרטיות אלא הן גם נועדו לייצר לנו תדמית ולייצג אותנו בחוץ.

איך בוחרים דלת כניסה
כאשר אנו עומדים לבחור דלת כניסה עלינו להתייחס לכמה פרמטרים חשובים שהם:

· איזה ייעוד ואיזה תפקיד אנו מעניקים לדלת כניסה – האם אנו רוצים דלת פלדה שתספק לנו רק בטחון או אולי אנו רוצים דלת מעוצבת שתיצור לנו גם תדמית של יוקרה או אולי תדמית צעירה ותוססת.

· מאיזה חומר דלת הכניסה שלנו תהיה –דלתות כניסה יכולות להיות עשויות היום משפע של חומרים החל מפלדה זכוכית, עץ ברזל ועוד . עלינו לבחור מהם החומרים המועדפים עלינו.

· מהן המידות המתאימות לדלת הכניסה שלנו –כמובן שיש לבדוק קודם כל מהן המידות של החלל שבו אמורה להיות מוצבת דלת הכניסה שלנו, ורק אח"כ לגשת ולבחור דלת כניסה המתאימה למידות הללו.

· איזה עיצוב מתאים לדלת הכניסה שלנו דלתות כניסה רצוי שיהיו בעלות עצוב הדומה לעיצוב הנמצא בחלל הפנימי, לכן חשוב לבחור דלתות כניסה ביש להן עיצוב דומה לעיצוב של החלל הפנימי בבית.

 
לעוד מאמרים בתחום דלתות פנים ודלתות כניסה לחצו כאן >>