היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




קונה רכבים לפירוק


להיפטר מהרכב הישן על ידי מכירתו לפירוק וחלקי חילוף

 

כיום כמעט בכל עיר ניתן לראות רכבים ישנים המעלים אבק ותופסים מקום חנייה. רשויות מקומיות ועיריות דנות לא פעם בנושאים אלו ושולחות התראות לבעלי הרכבים בבקשה לפנות אותם באופן מיידי, מכיוון שהם מזהמים את הסביבה וגם תופסים מקום חנייה. אם יש ברשותכם רכב ישן או רכב שאינו כשיר לנסיעה והורד מהכביש בשל סיבות שונות, לא מומלץ כלל וכלל להשאירו מחוץ לבית, אלה לדאוג לפנותו בהקדם האפשרי. בשלבים מסוימים עיריות ורשויות מקומיות אף נותנות קנסות לבעלי הרכבים, כך שככול שהרכב עומד יותר זמן, אתם עלולים לגרום להפסדים כספיים ולזיהום הסביבה.

במידה ומדובר ברכב ישן נושן או רכב שאינו כשיר לנסיעה, חשוב לזכור גם כי הסיכוי שתמכרו את הרכב קלוש ביותר וגם אם תצליחו למכור אותו תקבלו עליו פרוטות אחדות וסוחרי יוכלו להערים עליכם ולנסות להוזיל את המחיר. כך שברוב המקרים, מכירת הרכב לפירוק תהיה משתלמת יותר עבורכם. פעולות אלו לרוב מתישות את הבעלי רכבים וגוזלות מהם זמן יקר בחיפוש אחר קונים רציניים וכידוע זמן הוא משאב חשוב ויקר.
אם אתם מעוניינים במכירת הרכב לפירוק לחצו כאן>>

פתרון מצוין והוא – מכירת הרכב לפירוק

כיום ישנו פתרון פרקטי ביותר בנושא זה, כך שאין צורך לשבור את הראש ולבזבז זמן יקר. ישנם חברות רבות אשר מציעות את איסוף הרכב על ידי גרר ומכירתו לחלקי חילוף. כאשר בוחרים חברה שכזאת, יש צורך לבחור בחברה אמינה שעובדת בצורה חוקית על ידי רישיון מיוחד לעסוק בתחום. חברות מקצועיות ומסודרות, יציעו לכם ייעוץ מקצועי ובכן הסכם מסודר וחתום ובכן העברת בעלות מסודרת האומר שהרכב לא נותר על שמכם, כך תוכלו למנוע הפתעות נעימות בהמשך. חשוב לבחור בחברה הוגנת ומקצועית שתורד מכם את הנטל וגם תיתן לכם מחיר הוגן עבור הרכב הישן.

טיפול בבירוקרטיה ובמסמכים במקרה שכזה

במקרה של רכבים ישנים מדובר בבירוקרטיה די מסובכת לבעל הרכב ובזבוז של זמן מיותר, כך כאשר הנכם בוחרים חברה מסודרת למטרה זאת, החברה מעניקה לכם כסף מזומן או צ'יק בעבור הרכב בישן ומבצעת את העברת בעלות דרך הרשויות ללא כאבי ראש ומינימום התעסקות מצדכם. כך שיוצא שכולם מרוויחים מהסיפור, אתם מקבלים כסף מזומן עבור הרכב, החברה מפנה את הרכב על ידי גרר מקצועי, אין צורך להתעסק בבירוקרטיה והחברה המציעה פירוק רכבים מוכרת את חלקי הרכב לחלקי חילוף או לברזל לצורך מחזור.

כיצד עובד תמחור הרכב הישן?

לרוב מחיר הרכב הישן נקבע על פי מספר פרמטרים שונים: מצב הרכב, סוג המודל, השנתון של הרכב, חלקי חילוף תקינים ועוד פרמטרים שונים. לרוב חברות פירוק רכבים משתמשת במחירון שקבע משרד התחבורה ובכך משלמת ללקוחותיה, אך כמובן שהמחירים משתנים מחברה לחברה, תוכלו לבצע סקר שוק קצר על מנת לעמוד אותם.