היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




תוכנית עסקית


מהם השלבים כשניגשים להכנת תוכנית עסקית

 
החלטת להקים עסק ? מזל טוב ! הצעד הראשון שמוטלת עלייך החובה לבצע על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה ושרידות העסק לטווח הארוך היא הכנת תוכנית עסקית מנצחת המותאמת אלייך ולקהל היעד אליו אתה מתעתד לפנות ולשווק את המוצר המיוחל.
חברות הייעוץ העסקי בוחנות היטב את מצבך הפיננסי,את המתחרים הקיימים בשוק המציעים מוצר זהה או קרוב בתכונותיו למוצר שלך ועל פי פרמטרים אלו בעיקר לבחון ולהכין עבורך תוכנית ייעוץ עסקי הולמת.
אם כך הכיצד מכינים על פי רוב תוכנית עסקית? ראשית כל עלייך להגדיר מספר פרמטרים:

א.עלייך לשאול את השאלה עד כמה אני מקצועי בתחום? והאם אני מומחה מעבר לרמת המתחרים הקיימת או לפחות כמותם?
ב. כמה כסף ביכולתי להשקיע עבור החלום שיתגשם ולא חלילה יתנפץ לרסיסים והאם הסכום שהגדרתי מאפשר דיו להתמודד מול מתחריי בצורה מכובדת? מה רמת הסיכון של ההון שאני משקיע?האם מדובר בהון עצמי בלבד או בעיקר אשראי בנקאי.
פרמטר זה הינו הקריטי ויש לייחס לו חשיבות ותשומת לב מירבית כי הרי בסופו של יום המטרה שלך היא בסך הכל לעשות כסף,אי לכך עלינו להיות זהירים ומחושבים היטב ולא להיות זכוכי דעת המובלים כצאן באופוריית העסק המוצלח.

ג. בחירת מקום לעסק הינה אבן יסוד בהקמת העסק ונכס צאן ברזל לאין שיעור,בחירת המקום נעשית על פי רוב לפי ריכוז פלח השוק הייעודי שלך , המקום חייב להיות נגיש ,נוח ומזמין,עם כל האישורים והרישיונות ע"פ חוק כמובן, מעוצב ומסודר היטב על מנת לשדר מקצועיות ואווירה טובה

ד. הכנת תוכנית שיווקית :מומחה לייעוץ עסקי יבחן יחד עמכם את פלח השוק המיועד ,איך להציע את השירות,האם ע"י פרסום באינטרנט או בעיתונות או אולי דיוור ישיר,איך להציע את המוצר בטלפון אם צריך ( טלמרקטינג) האם לשכור איש מכירות ואיך לגבש תדמית חיובית של המוצר כאן גם נכנס לתמונה תחום יחסי ציבור שכוחו גדול עשרות מונים מפרסום

ה.גיבוש אסטרטגיה מנצחת : היועץ העסקי יגבש עבורכם תוכנית לטווח הקצר והארוך ותכלול את כלל הצעדים באופן מפורט לתחילת פעילותו וצמיחתו של העסק.

ו. בקרה – כמובן יש לבצע מדי פעם הערכה וביקורת פנים ארגונית על הצעדים והתועלת שבהם לעומת החיסרון ולעשות חושבין מה כדאי ומה לא

אין ספק שבימינו כאשר על השווקים מנצחים מונופולים רבים בתחומים מסוימים ייעוץ עסקי מקצועי הניתן ממומחים חשוב לאין שיעור . יועץ עסקי אשר חווה על בשרו פנייה מעסקים רבים שכשלו ופנו אליו לאחר שהחלו לדמם יוכל לנתב ולהאיר את עיניכם בדרך הנכונה על מנת שגם אתם לא תחוו את אותה " חוויה" .
מחירה של טעות בעסק בעולם של כרישים יקר עשרות מונים ממחיר שירות ייעוץ עסקי אשר שווה זהב .
שיהיה רק בהצלחה!