היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




עיצוב חופות


עיצוב חופות לכולם

 
התחום של עיצוב חופות החל את דרכו לפני כמה עשורים ונחשב בזמנו לשירות המיועד לבני עשירים בלבד, אולם במשך השנים ככל שהמודעות לנושא של עיצוב חדרה ליותר ויותר תחומים בחיינו כך התפתח גם התחום של עיצוב חופות.

אם בעבר כל החופות נראו כמעט אותו דבר ואף אחד לא ציפה למצוא חופה מעוצבת ומושקעת הרי שהיום כל חופה יש לה עיצוב המותאם לסגנון ולטעם העיצובי של הזוג המתחתן.

יש מי שמסתפק בשירות של עיצוב חופות שניתן לקבל אותו היום כחלק מעסקת החבילה עם גן האירועים ויש מי שמעוניין לקבל שירות של עיצוב חופות ממעצב/ת חופות פרטי/ת.

קשה למצוא היום זוג שעומד להתחתן ולא מתייחס לשאלה כיצד תיראה החופה ואיזה עיצוב יהיה לחופה.

יש זוג שירצה שהחופה שלו תהיה מעוצבת בסגנון עתיק או כפרי ויש זוג שירצה שהחופה שלו תהיה
מעוצבת בהתאם לקונספט הנושאי של החתונה כולה.

במהלך תהליך של עיצוב חופות יש להחייחס לכמה פרמטרים חשובים שהם:

מתי מתרחשת החתונה – חופה המתרחשת בשעות היום שבהן יש אור יום תהיה שונה מחופה המתרחשת בשעות הערב או הלילה. עיצוב חופות הנערכות בשעות הלילה שם דגש על תאורה ואילו עיצוב חופות הנערכות בשעות היום שם דגש על שימוש בצבעים בולטים וצבעוניים.
· היכן מתרחשת החתונה – עיצוב חופות מטרתו ליצור חופה שתשתלב עם האווירה העיצובית הקיימת בחתונה, לכן יש צורך להתייחס לפרמטרים כמו מאילו בדים תהיה עשויה החופה, אילו צבעים יהיו לחופה, אילו אביזרים יקשטו את החופה ועוד.

עיצוב של חופה הנערכת על הר המצדה יהיה כמובן שונה מעיצוב של
חופה הנערכת באולם אירועים מפואר.

· איך תיראה הדרך לחופה- כל מעמד של חופה כולל בתוכו את השביל המוביל לחופה, השירות של עיצוב חופות כולל בתוכו את הנושא של עיצוב הדרך המובילה לחופה. בד"כ רצוי שתהיה התאמה סגנון העיצוב של החופה לבין הסגנון העיצובי של השביל המוביל לחופה. חופה שמעוטרת כולה בזיקוקין דינור סביר שגם השביל המוביל אליה יהיה מעוטר בזיקוקין דינור, ואילו חופה המעוטרת כולה בפרחים סביר שהדרך המובילה אליה תהיה גם היא מעוטרת בפרחים.

פרמטרים נוספים שיש להתייחס אליהם במהלך תהליך של עיצוב חופה הם התאורה שתהיה בחופה, הדקורציה שתקשט את החופה ועוד.