היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




עיצוב אירוע


אלמנטים עיצוביים בעיצוב אירועים

כל זוג מתרגש לקראת חתונתו, ההכנות הרבות לכבוד האירוע גוזל לא מעט זמן. פגישות עם הדי ג'י, פגישות עם הצלם, פגישות עם האולם, מדידות לשמלה, מדידות לחליפה ועוד אין ספור דברים קטנים שאולי לא נראים חשובים אך כאשר מסתכלים על התמונה המלאה הם אלו העושים את ההבדל. וכמו הדברים הקטנים האלו של מתנות לאורחים או בחירת שירים, כך גם הדברים הקטנים כשמדובר בעיצוב אירועים עושים את ההבדל.

עיצוב אירועים אינו דבר פשוט וישנם אלמנטים רבים שבני הזוג צריכים להחליט עליהם, וככל החלטה אחרת כאשר שני אנשים צריכים להחליט מה לדעתם הכי מתאים, ישנם מעט ויכוחים. כדי להקל על העניין ולהוריד "דאגות מהראש", ניתן לגשת לחברה המתמחה בעיצוב אירועים. ישנם חברות רבות בתחום עיצוב האירועים. תחילה עשו סקר שוק בין מספר חברות, קבלו הצעת מחיר, שאלו מה המחיר כולל אילו אפקטים, ואילו אלמנטים. לאחר סקר השוק תבחרו איזה חברה נראתה לכם המתאימה ביותר, במחיר המתאים ביותר ועם השירות המתאים ביותר.

בפגישה הבאה עם חברת עיצוב אירועים תבחרו יחד עם המעצבת של המקום, איזו קונספט הייתם רוצים להעביר באירוע. איך לעצב את הכניסה לחופה ואת החופה עצמה, אילו אביזרים יקשטו את המעבר ואת החופה, עמודים מוארים, עמודים עם קריסטלים, זרי פרחים, עלי כותרת על השביל, אולי מעמדי נרות או אורות כריסמס קטנות. לאחר שהחלטתן כיצד לעצב את החופה, מחליטים על עיצוב שאר המקום, כיוון שהחופה היא הדבר החשוב ביותר בחתונה העיצוב שלה הוא העיצוב המרכזי והוא ישפיע על שאר העיצוב של המקום, קבלת הפנים, השולחנות ושאר המקומות יעוצבו בהתאם לעיצוב שנבחר לחופה, וכך נשמרת אחידות של עיצוב לאורך האירוע. אם היו קריסטלים בחופה אז תוכלו לפזר גם שרשרות קריסטל על השולחות למשל, או אם פוזרו נרות לאורך השביל של החופה תוכלו לתלות נרות על העצים של קבלת הפנים (במידה ויש כאלו).

אפשריות העיצוב הן רבות, מעיצוב אירוע פשוט מאוד ועד עיצוב אירוע מורכב ויוקרתי. הכי חשוב בכל התהליך הוא להנות מכל רגע שכן זהו אירוע שמתרחש רק פעם בחיים.