היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




ייעוץ עסקי כמנוף להרמת האירגון


מתי צריך יעוץ עסקי


העסק הוא ישות דינאמית ופעילה ממש כמו הגוף שלנו, יש לו כל מני מצבים משתנים , לפעמים הוא לא מקבל מספיק מזון ושתייה, ולפעמים אחד מאיבריו אינו פועל כשורה ואז זה הזמן להזמין ייעוץ עסקי.

כאשר משהו בתפקוד התקין של העסק אינו פועל כשורה יש צורך בייעוץ עסקי מסוג כלשהוא, לעתים יש רצון להגדיל את מחזור המכירות ולכן יש צורך בייעוץ עסקי, ולעתים יש השקעה מרובה באסטרטגיות שיווק אבל הן לא מביאות תוצאות יעילות ויש צורך בשירות של יעוץ עסקי שינחה את בעל העסק מהן אסטרטגיות השיווק הנכונות שבעזרתן ניתן יהיה להשיג כמות גדולה של לקוחות.
יעוץ עסקי יכול להיות מתאים לעסקים הנמצאים בתחילת דרכם או לעסקים מבוססים וותיקים, ייעוץ עסקי מתאים לכל שלב בסקאלת הצמיחה וההתפתחות של העסק.

יעוץ עסקי הוא תחום יעוץ נרחב וגדול המתפרס על תחומים שונים, ייחודו של האדם הנותן ייעוץ עסקי הוא ההתמחות שלו במגוון רחב של תחומים, החל מכתיבת תכנית עסקית וכלה בתכנית ליציאה ממשברים.

מי רשאי לתת יעוץ עסקי

בענף הייעוץ העסקי אין חוקים ברורים הקובעים מי רשאי לתת יעוץ עסקי אולם בד"כ אנשים בעלי התמחות במקצועות שונים שקשורים לעולם העסקים הם אלו המעניקים שירות של יעוץ עסקי. כך למשל רואה חשבון יכול תת יעוץ עסקי פיננסי ואדם שסיים לימודי מינהל עסקים יכול לתת יעוץ עסקי בתחום הניהולי, ואדם המתמחה בענף השיווק יכול להעניק יעוץ עסקי שיווקי וכך הלאה והלאה.

מה ההבדל בין ייעוץ עסקי ואימון עסקי

בתהליך של ייעוץ עסקי היועץ הוא האדם שידו על העליונה ולו יש את המומחיות והידע המקצועי הדרושים כדי לסייע לעסק להתקדם הלאה ולהגיע להצלחה עסקית ואילו בתהליך של אימון עסקי, המאמן העסקי מתייחס אל המאומן שהוא בעל העסק ביחס של שווה בין שווים ויעריך את המאומן כאדם שמומחה בניהול העסק . בנוסף לכך בתהליך של יעוץ עסקי היועץ מאבחן מהי הבעיה בעסק וכיצד ניתן לפתור אותה ובתהליך של אימון עסקי יש התייחסות למגוון רחב של נושאים הקשורים לעסק במטרה להגיע להישגים עסקיים טובים יותר.