היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




מנגנוני נעילה בדלתות


מנגנון נעילה למטרה מסויימת

 
מנגנון נעילה בדלתות מספק את מטרת הדלת לפרטיות מלאה המעניקה לאדם ביטחון ואפשרות לפעול בביתו או במבנה שלו כרצונו . המנגנון מורכב מחלקים הניתנים להחלפה בכל עת גם דרך ההחלפה הינה מאד פשוטה ויכולה להיעשות על ידי כל אדם ולא רק על ידי בעלי מקצוע .
בעבר מנגנון הנעילה היה הכנסת מפתח לחור מותאם בדלת כיום יש מבחר רב של מנגנוני נעילה חלקם על הידית עצמה חלקם ליד הדלת ולא עליה .

מנגנוני נעילה עסקיים



בחברות עסקיות ובעיקר גדולות מנגנוני הנעילה הן פרט חשוב לצרכי עסקים בעלי סודיות מלאה או מפעלים ביטחוניים שהמידע שלהם מסווג ומשפיע בעקבות צרכים אילו יצרנו מנגנוני נעילה מיוחדים חזקים ועמידים בפני פריצות קלות של כל סוגי הדלתות.

אין אפשרות לכניסה למתחם ללא פתיחה בעלת הרשאות על ידי קוד או טביעת אצבע ברוב המקרים הדלתות יהיו עבות ועשויות פלדה או מתכת שקשה להיכנס אליהן ולא ניתן לראות דבר דרכם .רובם מיוצרות אודות לטכנולוגיה המפותחת של היום שבעזרתה ניתן לקבוע את אפשרות הכניסה על ידי מגוון אפשרויות , כמות ההרשאות, שינויי קוד אחת למספר חודשים על מנת לשמור על סודיות מובטחת ועוד אופציות רבות מקוריות ומגוונות. לעיתים החברות גם מעניקות שירות תמידי וייחודי במידה ויש תקלות עם המנגנונים או תקיעות שונות חשוב לשים לב שאתם מקבלים שירות אדיב ונכון כי היחסים עימם אינם רכישה בלבד אלא שירות קבוע שתצטרכו בו. העלויות של מנגנוני הנעילה בדלתות הן עלויות יחסית גבוהות אך משתלמות משום שבמידה והמבנה ייפרץ לבעלי אותם עסקים או מפעלים ביטחוניים זה יכול לעלות הרבה יותר .

מנגנוני נעילה לעסקים קטנים ובתים פרטיים



ישנן דלתות פנים שניתנות לנעילה אוטומטית בעת סגירת הדלת מתאים לבעלי עסקים שלא מעוניינים בכניסה של אנשים למבנה ללא אישור . אפשרות נוספת היא דלתות הזזה זכוכית הפועלות על פי חיישנים בלחיצת כפתור ניתן לגרום לדלתות לא להיפתח כלל ולחיישנים לא לעבוד דלתות אלה מתאימות לחנויות בקניונים או מרכזי קניות המזמינות את העוברים בפתח החנות להיכנס למבנה.
קיימים מגוון סוגים של מנגנוני נעילה גם לבתים פרטיים כמו מקודד לשומרי שבת המופעל לא על ידי חשמל שמאפשר נעילה בטוחה של הדלתות , נעילה בידית עצמה רק מהצד הפנימי של הדלת כך שמבחוץ לא ניתן לנעול אותה , נעילה חיצונית בלבד ולא פנימית המתאים לחדרי ילדים כמו שקורה בדלתות פנים בחדרים רגילים , נעילה שיכולה להיפתח בלחיצת כפתור על טלפון נייד או נייח.

חוסר ביטחון וחשש מפריצה הן אלה שגורמים לנו להשקיע כסף רב ולעיתים מיותר במנגנוני נעילה לדלתות , לכן מעבר למנגנון הומצאו גם שיטות אחרות לשמירה על מבנים כמו אזעקה שיכולה להתריע מפני פריצה בעת ניסיון פתיחה של מנגנון הנעילה לא על פי שנקבע לו בעבר עסקים הם היחידים שהיו משתמשים בכך היום זה מאד נהוג גם בבתים פרטיים.