היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




מהי הזדמנות שיווקית


הזדמנות שיווקית, כיצד לזהות ?

 
יזמים ובעלי הון פונים לא אחת לחברות לייעוץ עסקי במטרה לקבל תשובה על השאלה מהי הזדמנות שיווקית ?וכיצד מוצאים אותה ומצליחים לגרוף ממנה רווחים לבית העסק.

אנו מגדירים הזדמנות שיווקית כתחום צרכים והתעניינות של קונה בסבירות גבוהה שהחברה תוכל לפעול בו ברווחיות אם תספק את הצורך הזה,הזדמנות שיווקית נוצרת כאשר משווק מזהה קבוצה בגודל מספיק שצרכיה אינם באים על סיפוקם.

מומחה ייעוץ עסקי מביא לעיתים את הדוגמא של ריי קרוק שהקים את רשת "מקדונלדס" ,גאוניותו הייתה טמונה בכך שהבחין כי אנשים רבים רוצים שירות מזון מהיר,עלות נמוכה,אוכל טעים. זולתו איש לא הציע תכונות אלו לפניו.

אילו נתבונן בשוק המקומי נוכל להבחין ברשת הקפה הגדולה בישראל "ארומה" ,דריסת הרגל העצומה שלה נבעה מגילוי צרכים חבויים של אנשים המעוניינים בקפה איכותי וכריכים שיוגשו באופן מהיר,בעלות סבירה וללא מלצרים שיש צורך לתת להם טיפ ונוהגים להטריד ולשאול "הכל בסדר אצלכם...?".
כחברה לייעוץ עסקי כיצד אנו מזהים בחברה מקור להזדמנות שיווקית?

1. היצע של דבר מה שחסר בשוק
2. היצע של מוצר או שירות קיימים בדרך חדשה או טובה יותר
3. היצע של מוצר או שירות חדשים

מייקל דל סטודנט יהודי בן 24 מאוניברסיטת טקסס הבין כבר בשלב מוקדם שניתן למכור מחשבים
אישיים בדואר ובטלפון, הוא חש שיש די קונים שיתנו די אמון כדי להזמין מחשב של "דל" בטלפון
בייחוד אם יקבלו התחייבות להחזרת הכסף,לאחר תקופה מסוימת החלה החברה של דל לשווק את
מוצריה דרך האינטרנט ומנהליה מדווחים על מכירות של מעל שלושה מיליון דולר ליום!!!
הדוגמאות שהצגנו הנ"ל הינם טיפה מים של דוגמאות נוספות ידועות ,הן ממחישות את ההזדמנויות
העסקיות העומדות בפני חברה המוכנה להיכנס לענפים סמוכים או שונים.
חברות ייעוץ עסקי מקצועיות וכישרוניות ניחנו בטביעת עין ובחוש מחודד אשר יוכל להתאים את
המוצר המיועד שלכם לקהל היעד ולמצב בשוק.
שיהיה בהצלחה !