אודות הפרוייקט | תגובות הגולשים | שלח רעיון | פרסם באתר | צור קשר



היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]



 8. הצג תדמית מקצועית לעסק שלך                                              

נכתב ע"י: טל קורן - מנהל ומייסד פרוייקט BizSpot - "רעיונות גדולים ליזמים ואנשי עסקים"

אני בטוח שגם אתה רוצה לזכות להערכה מצד הלקוחות, להיות מוכר כבעל סמכות
בתחום עיסוקך ולהבטיח שהידע שלך יקבל את הכבוד הראוי לו.

הפשרות הקטנות אשר אתה מבצע בעסק שלך מדי יום, לעיתים ללא כוונה או ידע
בכלל, גורמות לפגיעה בתדמית המקצועית שלך.  

על מנת להציג את העסק שלך בצורה מקצועית כלפי הלקוח, אני ממליץ לך
ליישם את הכללים הבאים אשר עוזרים לי...

שיחת הטלפון

הטלפון הוא האמצעי החשוב ביותר בו הלקוח יכול ליצור איתך קשר, הקפד שתמיד ינתן
מענה לטלפון בשעות פעילות העסק, בצורה מקצועית ובטון ברור.
לדוגמא: "BizSpot שלום מדבר טל במה אוכל לעזור".

לעולם אל תאמר אתה המילים: "הלו" או "תמתין שנייה", כאשר אתה עונה לשיחה בעסק.

הקפד שלא יהיה רעש בסביבה כאשר אתה מדבר עם הלקוח, זאת על מנת שלא יחשוב שאתה
עסוק כרגע בדברים אחרים ולא מתייחס לדברים שלו וכמו-כן כדי שלא תפספס נושאים חשובים שהלקוח מעלה ויגרמו לך נזק במידה ולא לקחת אותם בחשבון.

במידה ואתה לא נמצא בעסק הקפד על הקלטת מענה קולי מקצועי אשר יגרום ללקוח
להשאיר הודעה. לדוגמא: שלום הגעת לחברת BizSpot, אנא השאירו שם וטלפון ואחד
מנציגנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי".

אל תשכח לבדוק את המענה הקולי מדי בוקר, לקוח שלא יזכה לצלצול ממך תוך 24 שעות,
לא ירצה להקשיב לדבריך בהמשך.

קביעת פגישה

לאחר שניהלת שיחה מוצלחת והלקוח מעוניין להיפגש איתך לעולם אל תאפשר ללקוח
שיאמר לך בשיחה, "אני קופץ אליך עוד שעה" להיפגש איתך.עליך להבהיר שעל מנת
להיפגש עליך לתאם זאת בצורה מסודרת מול היומן שלך. אל תחשוש מדחייה, הלקוח
יקבל זאת והדבר יצור אצלו רושם חיובי.

עליך להבין שכמו שאתה לא יכול להיפגש עם רופא שיניים או עו"ד ללא תיאום מראש,
הדבר תקף גם לגבי לקוחותיך.

כאשר תיאמת פגישה עם הלקוח, הקפד לבקש, "במידה ואינך יכול להגיע לפגישה אבקש
לקבל הודעה על ביטול 24 שעות מראש, הדבר בסדר מבחינתך?". אינך רוצה שהזמן שלך
ילקח כמובן מאליו ע"י הלקוחות.

לפני שאתה מנתק, הקפד לקחת את השם המלא, מס' הטלפון והכתובת המדוייקת. במידה
והפגישה מתקיימת אצלך, תן ללקוח את אותם הפרטים.

הפגישה

לאחר כל החיזורים הגיע רגע האמת בו עליך ליצור את הרושם הסופי שיוביל למכירה,
גם כאן עליך להקפיד על מס' דברים קטנים אשר ישפרו את התדמית בעיני הלקוח היושב מולך.

במידה ויש לך תארים או תעודות כלשהן המעידות על הידע המקצועי שלך הקפד 
להציגן בצורה מכובדת, עבדת קשה בשבילהן. הצג תמונות עם אישים חשובים ופרויקטים
מיוחדים הקשורים לפעילותך העסקית.

הקפד להשאיר כרטיס ביקור, איכותי ומעוצב, במידה והלקוח מהסס כרגע וירצה לחזור אליך
תמיד רצוי שיהיו לו את הפרטים שלך.

אני מקווה שעזרתי לך, צא לדרך ושפר את תדמית העסק שלך.

      הרשם עכשיו - וקבל בחינם! טיפים, עצות ורעיונות להקמת עסקים למייל שלך >>
                           


Go Back  Print  Send Page