היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




ייעוץ עסקי לקראת פתיחת עסק


לפני שפותחים עסק יש לשקול גורמים רבים

 
פתיחת עסק אינה החלטה שנופלת ביום אחד, פתיחת עסק היא תהליך מתמשך שכולל בתוכו שלבים שונים, החל מהשלבים התכנוניים הכוללים בתוכם הכנת תכנית עסקית, ביצוע סקר שוק וכד' וכלה בשלבים הביצועיים של רישום העסק במשרדי המע"מ ובמשרדי הביטוח הלאומי, ויציאה לדרך לא קלה ולא פשוטה שצפויה לעסק הנמצא בראשית דרכו.

בישראל יש ישראלים רבים שלא מוותרים על הפנטזיה של פתיחת עסק, כל שנה נפתחים בישראל כמה עשרות אלפי עסקים חדשים אולם רק חלק קטן מאותם עסקים מצליח לשרוד במציאות הכלכלית הקיימת ולהפוך לעסק רווחי. יש בעלי עסקים לא מעטים שמעונינים להתחיל את דרכם לא לבד אלא להסתייע בשירותי ייעוץ עסקי מקצועיים שינחו אותם כיצד יש להתחיל את הדרך העסקית ומה יש לעשות בכל שלב ושלב.

החלטתם להקים עסק ומה הלאה

אם החלטתם להקים עסק כעת עליכם להתחיל קודם כל באיסוף מידע תיאורטי על העסק הצפוי, מידע זה נוגע לשאלות שונות כמו האם העסק הוא רעיון שיש לו כדאיות כלכלית , או שהוא עלול להתמוטט ולגרום לכם הפסדים כספים, מהם הצעדים הבירוקראטיים שיש לנקוט בתהליך של הקמת עסק, מיהם המתחרים שלכם? מי הוא קהל היעד שלכם? מהן העלויות הצפויות לתפעול העסק,מתי העסק צפוי להפוך להיות רווחי ועוד ועוד שאלות .
אנשים רבים שמחליטים להקים עסק עם מינימום טעויות ולכן הם מחליטים על הזמנת שירות של יעוץ עסקי אשר מסייע ליזם לבנות תוכנית עסקית על כל מרכיביה, אשר בעזרתה ניתן יהיה להתחיל את תפעול העסק בצורה האופטימאלית ביותר.

השלבים המעשיים בהקמת העסק

לאחר שאספתם את כל המידע הנחוץ לקראת הקמת העסק, ולאחר שהכנתם תכנית עסקית בעזרתו של יועץ עסקי, כעת עליכם לבצע כמה צעדים מעשיים כמו פתיחת תיק עסק ברשויות השונות, נקיטת מהלכים הנדרשים לשם קבלת רשיון עסק, ובהמשך במהלך תפעולו של העסק יהיה עליכם לקחת לא מעט החלטות כמו, מהי האסטרטגיה השיווקית הנדרשת לכם, מהן שיטות הפרסום המתאימות לקהל היעד שלכם, כיצד ניתן לצמצם את עלויות התפעול של העסק ועוד ועוד. בעלי עסקים חדשים רבים אינם מוכנים להיכנס להרפתקה מיותרת של הקמת עסק כושל ולא רווחי ולכן הם מעדיפים להעזר בשלבים הראשונים שלאחר פתיחת העסק בשירותי ייעוץ עסקי שיספקו לבעל העסק חניכה עסקית שתמנע ממנו לנפול לתהומות ותאפשר לו לצמוח ולהתפתח.