היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




יועץ מס לעסק שלך


יועץ מס מיהו ומה מקומו בעסק שלך

 

יועץ מס- מה זה בכלל


יועץ מס הוא איש מקצוע שתפקידו להעניק לנו שירותים שמתפרסים על סקאלה נרחבת אך כולם קשורים לעולם המיסוי בישראל, ולעולם הפיננסי. יועץ מס הוא איש מקצוע ששייך לקטגוריה של אנשי מקצוע העוסקים בניהול חשבונות, ראיית חשבון, ייעוץ מס ועוד.

היכן לומדים ייעוץ מס

ייעוץ מס אינו תואר אקדמי שלומדים באוניברסיטה, כל מנה"ח שרוצה להיות יועץ מס שצריך לעבור באחת המכללות קורס של ייעוץ מס ולסיים אותו בהצלחה ולאחר מכן הוא יקבל תעודה המאשרת שהוא אכן עבר את כל ההכשרה המקצועית הדרושה לשם מתן שירותי יעוץ מס.

יועץ מס מה הוא יכול לעשות

1.יועץ מס יכול לנהל את ספרי החשבונות של כל עסק, יועץ מס יכול לעזור לבעל עסק להכין תכנית או להכין הצהרת הון,

2.יועץ מס יכול לדאוג להתנהלות נכונה של כל עסק מול רשויות המס השונות, יועץ מס יכול להכין לכל עסק את הדו"חות הכספיים מול מע"מ, ביטוח לאומי, ומס הכנסה

3.יועץ מס יכול לתת לבעל העסק ייעוץ בכל מה שקשור למערכות המיסוי ייעוץ שיאפשר לבעל העסק לחסוך סכומי כסף רבים , יועץ מס יכול לסייע לשכירים העומדים מול רשויות המס השונות, שכירים שעובדים במספר מקומות עבודה שונים לא מוותרים על יועץ מס שיבצע עבורם תיאומי מס, יועץ מס יכול לסייע גם לעצמאים ובעלי עסקים שנעזרים ביועץ מס כדי למצוא דרך לקבל פטורים ממסים שונים, או לקבל החזרים שונים מרשויות המס.

יועץ מס יכול להיות עצמאי אך הוא יכול לעבוד גם בארגונים וחברות גדולות שזקוקות לשירות של ייעוץ מס ולאיש מקצוע שיהיה אחראי על כל ההתנהלות מול רשויות המס בישראל.

מושגים הקשורים לייעוץ מס

החזר מס- החזר מס הוא מצב שבו אנו דורשים לקבל מרשויות המס החזרי מס שנובעים מסיבות שונות. יש החזר מס שאותו יכול לקבל כל מי שגר בעיירת פיתוח מסוימת הנמצאת ברשימת עיירות הפיתוח שבהם יש הטבות מס לתושבים, או כל מי שיש לו קופת גמל או קרן השתלמות כלשהי, או החזרי מס בשל היותכם עולים חדשים. יועץ מס מומחה בכל מאגר הסיבות שבגלן ניתן לקבל החזר מס מרשויות המס השונות.
תיאומי מס- תיאום מס הוא פעולה שאותה חייב לבצע כל שכיר העובד ביותר ממקום עבודה אחד, תיאום מס נועד למנוע מצב שבו לא יגבו מהשכיר עלויות מס גבוהות מדי, ולא נצטרך לשלם מס מיותר שאינו מוצדק.
דו"חות מס- כל עסק מחויב להגיש לרשויות המס השונות דוחו"ת מס שיאשרו שהתנהלות שלו מול רשויות המסים אכן הייתה תקינה, יועץ מס הוא האיש המקצועי ביותר להכנתם של דו"חות מס שיוגשו למס הכנסה או למע"מ.