היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




חדרי ילדים


עיצוב ואיחסון נכון בחדרי ילדים

 
מקום לאחסון מאוד חשוב בחדרי ילדים. עם הזמן מתווספים עוד ועוד צעצועים, בובות, משחקי שולחן והמקום בחדר הולך ומצטמצם והבלאגן הולך וגדל.

בשביל שחדר ילדים יהיה אסטטי ומעוצב יפה הוא צריך להיות מסודר ונעים לעין.יש לבצע עיצוב חדרי ילדים בצורה נכונה , אפשר לעצב חדר ילדים באלפי שקלים אך אם הבלאגן חוגג כל העיצוב היפה והכסף הרב שהשקעתם הולך לאיבוד בין ים הצעצועים והמשחקים הנמצאים בו.

לכן בחדר ילדים חשוב שיהיה כמה שיותר מקום לאחסון, לדברים שלא נועדו לתצוגה אפשר להשתמש באורנית עם מגירות או דלתות או אפילו כוורת עם סלסילות, בתיבות בגדלים שונים שמתגלגלות מתחת למיטה. ולצעצועים המעודפים, שאיתם הילד משחק הכי הרבה, אפשר להכניס לתיבת משחקים או במקום אחר שיהיה נגיש.

כדי לנצל עוד שטח אחסון מבלי לגרוע משטח החדר עצמו תוכלו להשתמש במדפים הנתלים על הקירות, שם תוכלו להניח דברים קלים יותר כגון ספרים, בובות פרוותיות או כל דבר נוי אחר שהוספתם לקישוט החדר.
תוכלו גם להוסיף לחדר מזרן פעילות או שטיח כך הילד יוכל לשחק בנוחות על הרצפה, שטיח גם מוסיף רוך לחדר מונע מהילד לשבת על רצפה קרה.

השוק רווי באפשריות אחסון שונים, חשוב להתאים את המידוף לסגנון ועיצוב החדר, והכי חשוב שמקום האחסון רחב נגיש ונוח.

עוד המלצה מאוד חשובה היא שכל מערכת מדפים לחדרי ילדים או ספרייה אשר אתם מתקנים בחדר ילדים יש לאבטח היטב לקיר, שאם חלילה ילד ימשך בספריה או ינסה לטפס עליה, היא לא תתמוטט עליו ויקרה אסון חלילה.

לסיכומו של עניין על מנת לבצע עיצוב חדרי ילדים בצורה נכונה יש להתחשב במספר גורמים

1.גודל החדר

2.ניצול נכון של מירב מקום האיחסון בחדר

3. מזרן או שטיח ייתנו לילד שלכם להרגיש חמימות בחדר

נכתב על ידי שרה מויאל