היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




ציור קיר


התפתחות ציורי קיר

 

ציורי הקיר בישראל הופיעו לראשונה באמצע שנות ה-20. תחילה הופיעו כגרפיטי, קירות ציבוריים הפכו לקנבסים גדולים לציירים מתחילים, ציירים שרצו להביע את עצמם ולהראות את הכשרון שלהם לציבור הרחב ללא הוצאות של פרסום.

בשלב מאוחר יותר התגלה הפוטנציאל וציורי הקיר התחילו לקשט מקומות כמו חנויות ובתי עסק, והעניקו להם בנוסף לפרסום יוצא דופן גם צבעוניות ואומנות במקום חלל ריק. לאחרונה התחילו גם גני ילדים לקשט את קירותיהם החיצוניים והפנימיים בדמויות כאלו ואחרות ובכל צבעי הקשת, התוצאה היתה אווירה שמחה לכל ילדי הגן אווירה מלאה דמיון וקסם. לבסוף נכנסו ציורי הקיר גם לבתים הפרטיים והחלו לקשט את חדרי הילדים.

ההורים שמחו לקשט קיר שלם בחדר הילדים, וליצור לילד ממלכה ע"פ טעמם וטעמו האישי.
האופציות הן רחבות, מדמויות דיסני, פיות, מסלול מרוצים ועד דברים מופשטים יותר. העיקר שחדר הילדים יהיה צבעוני ויוצר לו סביבה שתגרה את דמיונו ושבה יוכל לשחק שעות.

טווח המחירים בציורי קיר לחדרי הילדים הוא גדול ותלוי בכמות העבודה והדמויות. ניתן להזמין ציורי קיר לחדר הילדים שימלא את כל החדר מתקרה ועד רצפה בכל ארבע הקירות, ניתן לבחור רק קיר אחד יחיד שבו יהיה ציור הקיר או לבחור רק דמות אחת או שניים שיצוריו בחלל הקיר. הבחירה היא ע"פ טעם אישי ותקציב.