היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




דלתות פנים


מהיום גם דלתות פנים מעוצבות ומקבלות שידרוג

 
השנויים וההתפתחויות שחלו בעולם הדלתות, לא פסחו על ענף דלתות הפנים. דלתות פנים של המאה ה-21 שונות לגמרי מדלתות פנים שהכרנו לפני כמה עשורים.

דלתות פנים לפני כמה עשורים היו בעלות מראה סטנדרטי קבוע ומשעמם והיו עשויות מעץ ואילו היום דלתות פנים הן המעוצבות בטוב טעם והן יכולות להיות עשויים מחומרים שונים כמו זכוכית, עץ, פלדה ועוד.

דלתות פנים בעידן המאה ה-21 הן פריט ריהוטי דקורטיבי שאינו נועד רק כדי ליצור חציצה בין החדרים השונים ולשמור על הפרטיות בכל חדר , אלא גם כדי ליצור מראה העיצובי המשתלב עם האווירה העיצובית שבתוך הבית.

איך בוחרים דלתות פנים

מאיזה חומרים אנו רוצים את דלתות הפנים שלנו- אם בעבר הכרנו רק דלתות פנים העשויות עץ הרי שהיום ניתן למצוא דלתת פנים שעשויות ממגוון חומרים כמו אלומיניום,זכוכית עץ, פלדה ועוד. לכן לפני שאנו בוחרים דלתות פנים עלינו קודם כל להחליט מאיזה חומר יהיו עשויות דלתות הפנים שלנו.

איזה עיצוב יהיה לדלת הפנים שלנו- היום ניתן למצוא מגוון עצום של עיצובים לדלתות פנים, יש דלתות פנים בעיצוב סטנדרטי ויש דלתות פנים בעיצוב עתיק, יש דלתות פנים הכוללות בתוכן תבליטים וטקסטורות שונים, ויש דלתות פנים שיש להן אביזרים משלימים כמו ידות מפורזלות, פעמון לדלת , ועוד. כל מי שעומד לבחור דלתות פנים צריך להחליט מה יהיה העיצוב של דלתות הפנים וכיצד ניתן לעצב את דלתות הפנים כך שהן ישתלבו עם האווירה העיצובית הקיימת בבית כולו.

אילו מידות יהיו לדלתות הפנים- פעם כל החדרים היו להם כניסות בעלות מידות סטנדרטיות וקבועות ובהתאם לכך היו לחדרים דלתות פנים בעלות מידות סטנדרטיות, אולם היום ניתן למצוא עם מגוון רחב של מידות, יש חדרים שהכניסה אליהן רחבה ויש חדרים שהכניסה אליהן היא צרה, יש חדרים שאפשר להתקין בהם רק דלת הזזה ויש חדרים שבהם אפשר להתקין דלת הנפתחת על ציר.

מהו המסר שאנו רוצים לשדר באמצעות דלתות הפנים- דלתות פנים יכולות לשדר מסר כלשהו, לכן לפני שבוחרים דלתות פנים לבית או למשרד חשוב לבדוק איזה מסר אנחנו רוצים דלתות הפנים יעבירו. יש מי שירצה דלתות פנים המשדרות אווירה של אינטימיות ופרטיות ויש מי שירצה דלתות פנים שישדרו מסר של יקרה ופאר.