היכן הכי כדאי לעבוד?
[תוצאות]




אריחים מצוירים


אריחים מצוירים כאלמנט עיצובי לכל דבר בעיצוב הבית.

 
בשנים האחרונות אריחים מצוירים חוזרים לאופנה, אריחים אלו שבעבר נחשבו כאלמנט מיושן ומכוער עושים קאמבאק ונחשבים היום כקונספט עיצובי עכשווי ומודרני האריחים מוסיפים אופי חום ועניין לריצוף שלרוב חד גווני ומשעמם. האריחים המצוירים מגיעים בשלל צבעים דוגמאות ותבליטים והכל לפי בקשת הלקוח.

ניתן לשלב מספר צבעים ודוגמאות וסידור נכון על פני הריצוף יכול להעניק לנו שטיח מעוטר המורכב בעצם מאריחים, במקום להוסיף את הצבעוניות על ידי שטיח (הדורש ניקיון מורכב יותר) אנו יכולים להוסיף צבעוניות בעזרת אריחים מצוירים אלו, ומעבר לצבעוניות שאנו מוסיפים לריצוף אנו למעשה משדרגים את מראה הבית, מעניקים מראה ייחודי ומיוחד, מראה נוסטלגי ואותנטי, מראה המחזיר אותה אחורה לתקופה אחרת שבה הדברים היו פשוטים יותר, לא סתם אריחים אלו חזרו לאופנה, אנשים אוהבים להיזכר בדברים שהיו בילדותם, הרי אין כמו לאכול שוב תבשיל של סבתא שלא אכלנו מאז הילדות, הריחות והטעמים מחזירים אותנו אחורה וזיכרונות טובים וילדותיים, וכך גם עם אריחים מצוירים, אריחים המזכירים לנו את הבתים הישנים של פעם, לתחושה של עבר וילדות, ויחד עם עיצוב שישלים את המראה נוכל גם להעניק לו מראה חדשני אך להשאיר את תחושת העבר.

אריחים אלו עשויים באותה שיטה שהשתמשו בה בעבר הרחוק של יציקה וכבישה ידנית, הלקוח יכול לבחור את הצבעים המתאימים לו ולשאר העיצוב של הבית בין אם לצבע הרהיטים או לצבע הקירות, ניתן לשלב מספר צבעים על פי בחירה, כמו כן ניתן גם לבחור אילו עיטורים יעוטרו את הבלטה ולסדר את הצבעים בהתאם. ניתן להכין מספר סגנונות ועיטורים שונים וכך להרכיב שטיח מעוטר וצבעוני שישדרג את מראה ביתכם ויעניק רושם ויוקרה לחלל החדר.

אריחים מצוירים אלו שלא כמו שטיח למשל קלים לתחזוק ואינם דורשים מאמץ רב לניקיון, קל הרבה יותר לנקותם מאשר שטיח פרסי העשוי צמר לדוגמא, בעוד שבאחרון יצטרך ניקוי יבש כדי להוריד כתמים באריחים ניתן פשוט להעביר סמרטוט רצפה והכל נקי. אך חשוב לנקות את המקום במהירות שכן האריחים כן סופגים נוזלים כגון שמן או מים במידה מסוימת וכדי למנוע כתמים יש לנקות את הלכלוך שנשפך במהירות. ניתן גם למורח על האריחים שכבת מגן שתגן על האריחים המצוירים ותנע הכתמה שתגרום נזק בלתי הפיך ליצירת האומנות הרצפתית.